sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید ، فروش ، تولید و نصب تجهیزات سنگ شکن

تاریخ درج آگهی: 1400/02/25

توضیحات آگهی

شرکت احمدیه ، با بیش از چندین سال تجربه درخشان، از پیشگامان وارد کننده و نصب دستگاه های سنگ شکن در ایران می باشد.دستگاه های سنگ شکن هیدروکن، فک، کوبیت، ماسه ساز و تأسیسات شن و ماسه مانند فیدر گریزلی، نوار نقاله، سرند، ماسه شور و … از اهم کالا های وارداتی ترابر سنگین احمدیه این کارخانه می باشد. ارائه کیفیت برتر براساس استانداردهای بین المللی، قیمت ارزان، تحویل به موقع و بهبود روند کیفیت محصولات ارائه شده و همچنین خدمات مشاوره ای رایگان قبل و پس از فروش جهت تأمین رضایت خریداران در سرلوحه اهداف تالوار قرار دارد.

سنگ شکن های سیار تولیدی شرکت دارای تناژ ۳۰ الی ۲۰۰ تن در ساعت می باشد که بستگی به نوع کارایی سنگ شکن در معادن شن و ماسه ٬ سنگ آهن ٬ سنگ گچ ٬ سنگ مس و … کاربرد دارد.
سنگ شکن های سیار به طریقی ساخته می شوند که دارای شاسی استاندارد و محورهای اروپایی با دوام می باشد که با هر بار جابجایی کمترین استهلاک به دستگاه وارد می شود.
سنگ شکن های سیار (موبایل) جهت پروژه های کوتاه مدت یا بلند مدت که نیاز به جابجایی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
سنگ شکن فکی (Jaw Crusher) از نوع سنگ شکن های اولیه می باشد که در معادن مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه سنگ شکن های فکی بوسیله دهانه ورودی بار ( feed opening) در بالای دستگاه تعیین می شود برای مثال در سنگ شکن فکی مدل ۱۲٠x۱٠٠، دهانه ورودی بار ۱۲٠ سانتی متر در ۱٠٠ سانتی متر می باشد. سنگ شکن فکی ابعاد سنگ های ورودی به دستگاه را از طریق تحت فشار قرار دادن آنها کاهش می دهد. شانه ثابت فک بر روی یک سطح ثابت قرار گرفته در حالی که شانه متحرک تحت نیرویی که توگل (toggle) به آن وارد می کند به سنگ ها ضربه وارد می نماید.

فضای پایینی بین فک ثابت و متحرک، دهانه خروجی فک یا حداکثر اندازه بار خروجی فکرا تعیین می کند. سنگ های وارد شده به دستگاه تا زمانی که اندازه آنها متناسب با دهانه پایین فک نشود در فک باقی می مانند و مورد خردایش قرار می گیرند. در واقع سنگ شکن های فکی دارای دو شانه ثابت و متحرک بوده که در اثر اثابت شانه متحرک با ثابت سنگ ها در بین این دو خردایش می شوند . این دستگاه برای سنگهای با سایز بالاتر از ۱۵۰ میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرند. حرکت بار در آن به راحتی صورت می گیرد. بلند بودن توگل دستگاه باعث می شود که با جمع کردن دهانه خروجی، زاویه بین شانه های ثابت و متحرک از حد استاندارد بیشتر نشده و بار به راحتی خرد شده و به بالا پرتاب نشود.

بدنه دستگاه برای جلوگیری از شکست ناشی از فشار و بار زیاد بصورت یک تکه تهیه شده و شانه های دستگاه از جنس فولاد منگنزی مولیبدن دار بوده که مقاومت بسیار بالایی در مقابل سایش دارند. شانه ها توسط فک بند هایی که به بدنه و توگل پیچ شده اند نگه داشته می شوند، به همین دلیل تعویض شانه های فک به راحتی صورت می پذیرد. بلبرینگ های استفاده شده در این دستگاه تا ۶ برابر بار وارد شده را تحمل می نمایند.
۰۹۱۳۱۸۴۷۵۵۲
۰۹۱۳۱۸۱۹۱۲۷

اطلاعات تماس

  • چهارمحال و بختیاری - شهرکرد
  • شهرکرد
  • ۰۹۱۳۱۸۱۹۱۲۷