sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

مواد معدنی - لجن اسفنجی گل گهر- - لجن اسفنجی گلگهر

تاریخ درج آگهی: 1401/03/23

توضیحات آگهی

موجودی روز 23/3/1401
09197487474
اسفنجي گل گهر ٥ هزارتن در دو پارت ٢٥٠٠ تني بار تحويل ميشود

آشنایی با لجن آهن اسفنجی درک صحیح لجن فلز اسفنجی لجن یکی از مهم ترین کانی ها در مواد فلزی مانند فلز اسفنجی است. نام کامل این فلز فلز اسفنجی است که در بین مروجین این آکواریوم شناخته شده است. اینها اغلب پودر هستند و امروزه بسیار مهم هستند و بی طرفانه کار می کنند، به خصوص در صنایع کلیدی و کشورهای بزرگ.

حال در صورت سفارش عمده این محصول می توانید از کمترین قیمت فروش اسفنج لجنی آهنی بهره مند شده و خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایید. برای آشنایی بیشتر با محصول لجن آهن اسفنجی ابتدا به بررسی ماهیت آهن اسفنجی و کاربردهای آن می پردازیم و سپس در مورد لجن آهن اسفنجی توضیح می دهیم. در این مقاله با ما همراه باشید.

فوم فلز مستقیماً از سنگ های احیا کننده و گلوله های فلزی به دست می آید و چون ساختار آن شبیه اسفنج است به عنوان یک روش خوب برای ریخته گری آهن شناخته می شود و حدود 50 درصد فلز اسفنجی می تواند جایگزین قطعات فلز شود. این فلز در کوره ورودی و مستقیماً از فولاد کربن احیا شده ساخته شده و عیار آن بین 85 تا 95 درصد است.

روش های ساخت این فلز بستگی به محل کارخانه دارد، مثلا ایران گاز زیادی دارد. ابزار استفاده از گاز در تولید (گاز کاهش یافته) است. آنها جدا می شوند، اما در روش میدرکس از زغال سنگ بسیار آلوده استفاده می شود که دی اکسید کربن را در جو منتشر می کند، اما از این روش برای ذخیره سازی سنگ استفاده می شود. کشورهایی مانند ایران و هند تولیدکنندگان اصلی اسفنج هستند.

کاربرد انواع لجن آهن اسفنجی در صنعت
کاربرد انواع لجن آهن اسفنجی در صنعتکاربرد انواع لجن آهن اسفنجی در صنعت وجود و استفاده از آهن اسفنجی پیشرفت زیادی در ساخت فولاد ریخته گری داشته است. یکی از کاربردهای اصلی آهن اسفنجی در کوره ها (حدود 50 درصد جایگزینی ضایعات) می باشد. یکی از مشکلات اساسی استفاده از این محصولات در کوره های القایی این است که باید توجه داشت که استفاده از آهن اسفنجی نیاز به دانش و تجربه خاصی دارد.

از آنجایی که آهن اسفنجی در تمامی روش های تولید فولاد قابل استفاده است، این ماده می تواند جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن باشد و به جای ضایعات، درصد بالایی از مواد اولیه واحدهای ذوب فولاد را تامین کند.

با توجه به منابع طبیعی غنی ایران و قابلیت کاهش آهن گاز یا زغال سنگ، می توان از این روش به صورت محلی استفاده کرد و از آن بهره برد. همچنین باید در نظر داشته باشیم که استفاده از گاز نیز می تواند منجر به آلودگی هوا شود. جالب است بدانید که هند در حال حاضر بزرگترین تولید کننده اسفنج در جهان است.

یکی از مهمترین آنها استفاده از اسفنج های فلزی در راهرو است. می توان گفت که استفاده از آهن اسفنجی حدود 50 درصد جایگزین ضایعات شود. اما کاربرد آن در کوره های القایی نیازمند دانش فنی و تجربه است. استفاده از آهن اسفنجی نیز یک پیشرفت بزرگ در فرآیند ریخته گری مداوم فولادسازی است.

اطلاعات تماس

  • خوزستان - اهواز
  • اهواز
  • 09197487474