sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش تجارت شرکت بازرگانی آذران نیرو,ترخیص کالا از گمرک بازرگان,مشاوره تجارت بین الملل

تاریخ درج آگهی: 1398/04/14

توضیحات آگهی

ترخیص کالا از گمرک:

ترخیص کالا یک فرایند در گمرکات هر کشور می باشد که توسط صاحب کالا یا نماینده ی قانونی آن(بند ب ماده 1 قانون امور گمرکی مصوب سال 1390مجلس شورای اسلامی)نزد گمرک جهت صادرات یا واردات کالا صورت می پذیرد و در طی آن کالا با انجام تشریفات قانونی مربوط از اماکن گمرکی خارج می شود.

فرایند ترخیص کالا شامل تهیه,آماده سازی و ثبت اسناد و مدارک به صورت فیزیکی یا الکترونیک و محاسبه هزینه های آن شامل مالیات,سود بازرگانی و حقوق گمرکی و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادر کنندگان می باشد.

صادرات وادرات:

صادرات به معنای انتقال کالا و خدماتی از کشوری به کشور دیگر است.واردات:به معنای وارد کردن کالاها و خدماتی است که از یک کشور به کشور دیگر است.

صادرات و واردات کالا و خدمات از راه تجاری صورت میگیرد.مبادرت به امر صادرات و واردات کالا به صورت تجاری مستلزم داشتن کارت بازرگانی است که توسط اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران صادر و به تایید وزارت بازرگانی می رسد.

شرکت بازرگانی آذران نیرو:

ترخیص کالا از بازرگان شرکت بازرگانی آذران نیرو با بیش از 10 سال سابقه کاری و شرکت ثبت شده و معتبر مفتخر است در زمینه ترخیص کالا,واردات و صادرات از گمرک بازرگان و گمرکات کشور و انجام حوالجات ارزی در کمترین زمان و نازلترین قیمت با شما تجار و واردکنندگان عزیز همکاری نماید.

_مشاوره خرید و واردات انواع کالاهای مجاز

_ترخیص,حواله,حمل در گمرک بازرگان

_صادرات به چین_واردات از چین

_واردات از ترکیه

_مشاوره تجارت,مشاوره بازرگانی

_موفق ترین صادرات و واردات در ایران

_مجوز استاندارد هوایی

_صادرات و واردات با ضمانت

_ با مدیریت آقای قلیپور(شماره ثبتی شرکت:2228)

۰۹۱۴۱۶۰۵۴۰۳

۰۹۱۴۵۶۱۸۴۷۰
با تشکر از سنگ چین

اطلاعات تماس

  • اردبیل - اردبیل
  • بازرگان
  • ۰۹۱۴۵۶۱۸۴۷۰