sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش صنعتی-گاز استیلن آزمایشگاهی - کپسول گاز استیلن

تاریخ درج آگهی: 1398/06/26

توضیحات آگهی

سعید تمیزگران: ۰۲۱۶۶۷۵۲۴۹۹ - ۰۲۱۶۶۷۵۶۵۲۳ - ۰۹۱۲۳۴۵۴۸۵۵ - ۰۹۱۲۱۲۶۲۵۴۴

فروش گاز استیلن آزمایشگاهی

استیلن، یا اتین کوچکترین عضو خانوادهٔ آلکینهای هیدروکربنی است که از دو اتم هیدروژن و دو اتم کربن که با هم پیوند سهگانه دارند ساخته شدهاست. به خاطر وجود این پیوند سهگانه، استیلن جزو مواد شیمیایی اشباع نشده شناخته میشود.

وزن مولکولی:26.04 g/mole
فرمول مولکولی: C2H2
نقطه ذوب:81-
دمای بحرانی:35.3-
غلظت بخار:0.907
حجم مخصوص:14.705
چگالی بخار:0.0691

گاز استیلن آزمایشگاهی در صنعت از اهمیت ویژهای برخوردار است. به عنوان ماده اولیه و پیش ماده در سنتز و تهیه مواد شیمیایی مختلف مورد نیاز میباشد. از این رو، روشهای صنعتی زیادی برای تولید انبوه این ماده ابداع شده است. این ماده قابل نگهداری و قابل حمل است.

کاربید کلسیم از واکنش آهک و زغال کک در دمای بالا (با استفاده از کورههای الکتریکی) تهیه میشود.

CaO + 3C → C2Ca + H2O → H-C≡C-H

از اکسید شدن جزئی و محدود متان در دمای بالا نیز استیلن در اشل صنعتی تولید میشود. با این روش صنعتی، ضمن این که استیلن سنتز میشود، گازهای با ارزش هیدروژن و منوکسید کربن نیز تولید میشود که اهمیت سنتزی فراوان دارد (به عنوان مثال در سنتز متانول مورد استفاده قرار میگیرند).

6CH4 + O2 → 2CO + 10H2 + 2H-C≡C-H

از اکسید شدن متان در دمای حدود 1500 درجه سانتیگراد و در مدت زمان بسیار کوتاه 0٫1 ثانیه نیز استیلن و هیدروژن تولید میگردد. 2CH4 → H-C≡C-H + 3H2 در حال حاضر روش مرسوم تولید استیلن، تماس کاربید کلسیم با آب است. CaC2 + 2 H2O → Ca(OH)2 + H-C≡C-H + Heat این کاردر ژنراتورهای مخصوصی انجام میگیرد. شایان ذکراست که دمای شعله استیلن نسبت به اتیلن واتان بالاتر است به همین علت از استیلن درصنایع جوشکاری استفاده میشود. استیلن به سه دسته حقیقی/نیمه حقیقی وغیر حقیقی دستهبندی میشوندوهمچنین خاصیت اسیدی استیلن نسبت به اتیلن واتان بیشتربوده وخاصیت الکترون خواهی بالاتری دارد.

مهمترین استفاده استیلن در جوشکاری و برشکاری می باشد.استیلن به همراه گاز نیتروز اکساید در دستگاه جذب اتمیک کاربرد دارد.گاز استیلن آزمایشگاهی به دلیل احتراق عالی یک گاز همه کاره میباشد.از استیلن در صنایع تولید شیشه و بلور استفاده میشود.


فروش گاز استیلن ازمایشگاه و کپسول استیلن به قیمت تجاری در بالن صنعت

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۱۲۳۴۵۴۸۵۵