sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

ورق تفلون کربن /مواد نسوز

تاریخ درج آگهی: 1402/07/24

توضیحات آگهی

۰۹۱۹۲۰۲۱۷۹۸


ورق تفلون:
ورق تفلون از محصولات پیش ساخته تفلون است . انواع ورق تفلون : خالص ، ورق تفلون کربن ، ورق تفلون برنز ، ورق تفلون گلاس ، ورق تفلون گرافیت و ورق تفلون کربو گرافیت می باشد
تفلون به دلیل وجود خواصی همچون ضریب سایش پایین، تحمل حرارت تا 260 درجه، مقاومت در برابر اسید و باز ، ضربه پذیری نسبتا بالا بسیار پرکاربرد است.
ورق تفلون کربن
ورق تفلون کربن یکی از تفلون های فلئورینه شده است که با کربن (23%) و گرافیت (2%) تقویت شده و دارای ویژگی های نسبتا بهتری از تفلون خالص می باشد که به طور طبیعی به رنگ مشکی در بازار موجود میباشد . تفلون کربن در درجه اول در مواردی کاربرد دارد که دمای بالاتر و هدایت الکتریکی بیشتری نسبت به تفلون خالص نیاز است، همچنین PTFE کربن در دوام و مقاومت فشاری نسبت به تفلون خالص اصلاح شده است که آن را مناسب برای کاربرد های تحت فشار می کند ، تفلون کربن دارای مقاومت ها خوب در برابر خراش ، تحمل فشار ، پوشش سطح و نیز سایش در کاربرد های اسلایدینگ یا سرخرنده در شرایط خشک تا روانکاری شده می باشد.
تفلون کربن بهترین نوع تفلون تقویت شده برای محیط های آبی می باشد همچنین بسیار مناسب برای کاربرد های پویا در سرعت های بالا می باشد زیرا هدایت گرمایی از تجمع حرارت در سطح درگیر کاسته و بنابرین طول عمر بهتری نسبت به تفلون های دیگر در این شرایط خواهد داشت.
شرکت اندیشه داران صنعت با بیش از بیست سال تجربه کاری مفتخر به ارائه انواع ورق ، میلگرد و بوش های تفلون می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.


ورق تفلون کربن ورق تفلون گرافیت میلگرد تفلون کربن

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۱۹۲۰۲۱۷۹۸