sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خریدار روغن dop خریدار دی اکتیل فتالات (روغن DOP)

تاریخ درج آگهی: 1403/02/04

توضیحات آگهی

DOP یک نرم کننده همه منظوره است که عمدتاً برای پردازش رزین Pvc استفاده می شود، اما می تواند برای پردازش پلیمرهایی مانند رزین استات، رزین ABS و لاستیک استفاده شود. همچنین می توان از آن برای ساخت رنگ، پراکندگی PVC , برای ساخت چرم مصنوعی، بسته بندی، کابل ها و غیره استفاده کرد.

روغن DOP چیست؟

دی اکتیل فتالات یا همان روغن DOP یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی C24H38O4 است. این ماده شیمیایی به عنوان یک استر فتالات و به عنوان یکی از متداول ترین پلاستی سایزرها در صنعت پلاستیک سازی و ساخت محصولات پوششی کاربرد دارد.

روغن DOP از کجا بخریم؟ هایپر صنعت فامکو به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تامین مواد شیمیایی در ایران، این محصول را از بهترین تولید کنندگان دی اکتیل فتالات تهیه و خدمت مشتریان گرامی خود عرضه می کند. لطفا در صورت تمایل به خرید روغن DOP و همچنین دریافت دیتاشیت و اطلاع از بروزترین قیمت دی اکتیل فتالات با همکاران ما تماس بگیرید.

نام محصول: دی اکتیل فتالات (DOP)

فرمول شیمیایی: C24H38O4

شکل ظاهری: مایع روغنی بی رنگ و شفاف

بسته بندی: بشکه 200 کیلوگرمی





روغن DOP (دی او پی) یا دی اکتیل فتالات یکی از مهم ترین نرم کننده های انواعی از پودر گرانول پی وی سی (PVC) است. این روغن از از دو ماده اصلی دی اتیل هگزانول و انیدرید فتالیک تشکیل شده است. روش تولید روغن DOP به این صورت است که مواد اولیه همراه با کاتالیزورها (سرعت دهنده های واکنش شیمیایی) در یک راکتور مجهزبه همزم در دمای نسبتا بالا ترکیب شده و در نهایت روغن DOP تولید می شود. روغن تولیدی از صافی گذرانده می شود و بعد فرایند کاهش دما آماده استفاده می باشد. این روغن کابرد نرم کنندگی داشته و در صنایع مختلف پلمیری مورد استفاده قرار میگیرد.

روغن dop یا روغن دی او پی یا دی (-2اتیل هگزیل) فتاالت به صورت تجاری از واکنش -2اتیل هگزانول اضافی با انیدرید فتالیک در حضور یک کاتالیزور اسیدی مانند اسید سولفوریک یا اسید پارا تولوئن سولفونیک تولید می شود. روغن dop اولین بار در مقادیر تجاری در حدود سال 1933 در ژاپن و در سال 1939 در ایاالت متحده تولید شد.

از آنجایی که بیشتر -2اتیل هگزانول به عنوان یک مخلوط راسمیک تولید می شود، بنابراین روغن dop که به صورت تجاری تولید می شود تقریبا همیشه راسمیک است و از مقادیر مساوی از هر سه استریو ایزومر تشکیل شده است . پی وی سی به دلیل هزینه کم، مقاومت شیمیایی و سهولت در اتصال به طور گسترده در لوله های فاضالب استفاده می شود. نرم کننده های فتاالت برای کاربرد PVC ضروری هستند، که در غیر این صورت بسیار شکننده است.


09197482030

اطلاعات تماس

  • مرکزی - اراک
  • اراک
  • 09197482030