sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

تعمیرات تعمیر پیکور بادی

تاریخ درج آگهی: 1403/02/10

توضیحات آگهی

تعمیر پیکور بادی

خرید و فروش تعمیر و سرویس کلیه پیکور بادی و پرفراتور

تهران پتک تعمیر پیکور بادی و اجاره کمپرسور باد و انواع چکش های بادی برند ایرانی و اینگرسولند و اطلس کوپکو.

یکی از سوالاتی که بیشتر از ما پرسیده میشود تعمیر پیکور بادی چه زمانی باید انجام دهیم.بیایید با قسمت بیرونی ابزار شروع کنیم. بر خلاف سایر ابزارهای کمتر تخصصی، بیرونی ابزار پنوماتیک ما از آلومینیوم و فولاد ساخته شده است. این باعث می شود که بدنه بادوام و سبک وزن شود. با استفاده از آلومینیوم در جایی که صرفه جویی در وزن هوشمند است، و استفاده از فولاد در جایی که به استحکام نیاز است، طول عمر و قابلیت استفاده ابزار را به حداکثر می‌رسانیم و در عین حال ارگونومی و عملکرد را افزایش می‌دهیم.از آنجایی که این ابزارها تنها یک قسمت متحرک دارند، به سختی فرسوده می شوند.

اهمیت عدم وجود رطوبت در هوای فشرده مورد استفاده در طول عملیات یکی از مهمترین مواردی که هنگام کار با ابزار پنوماتیک باید در نظر بگیرید کیفیت هوای فشرده ای است که استفاده می کنید.در مورد پیکور بادی، کیفیت هوا با رطوبت موجود در هوای فشرده اندازه گیری می شود.به عنوان یک قانون کلی، داخل ابزار پنوماتیک باید بدون آب و رطوبت باشد. اما همیشه به درستی با روغن روغن کاری شده است.

در صورت خیس بودن هوا، عملکرد دستگاه آسیاب کند می شود، زیرا در اثر رطوبت، اجزا گیر می کنند، می چسبند و زنگ می زنند. قسمتی از ابزار که بیشترین آسیب را از هوای فشرده مرطوب می کند، سوپاپ ها هستند.
آسیب آب برای چکش بادی

آب یکی از مضرترین عناصر برای پیکور بادی شماست.ساده ترین راه برای خشک نگه داشتن ابزار، استفاده از بهترین روغن ابزار هوا است که می توانید پیدا کنید.مرطوب شدن یک ابزار پنوماتیک طبیعی است. این اغلب در معادن و کارخانه ها اتفاق می افتد. با این حال، باید مطمئن شوید که ابزار خیس ذخیره نمی شود. قبل از قرار دادن ابزار مطمئن شوید که آن را خشک کرده اید.

معمولا به دلیل قدرت زیاد و شرایط نامناسب کار پیکور دچار فرسایش و خرابی زیاد میشود که با رعایت استفاده اصولی میتوان عمر چکش را بالا برد.

علت اصلی خرابی گرد و غبار و خشک کار کردن ان ها میباشد که میشود با سرویس مناسب از دستگاه به خوبی از ان استفاده کرد




09126061591

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09126061591