sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش صنعتی-کیلس استارت چانگان با نازلترین قیمت

تاریخ درج آگهی: 1398/11/17

توضیحات آگهی

کیلس استارت چانگان cs35 از نمونه های آپشن و تجهیزات جانبی چانگان cs35 در تیونینگ خودرو پارس آپشن می باشد . علاوه بر مانیتور چانگان cs35 می توانیم به دیگر آپشن ها و تجهیزات جانبی چانگان cs35 می توان به موارد زیر اشاره نمود:
مانیتور انروید چانگان
کیلس استارت چانگان
گرمکن صندلی چانگان
گارد و رکاب چانگان
با نصب کیلس استارت چانگان cs35 می توانید به آپشن های خودرو خود اضافه نمایید. با نصب کیلس استارت چانگان cs35 باز و بسته نمودن درب های خودرو در زمان سوار و پیاده شدن برای شما کار بسیار آسانی خواهد شد چراکه دیگر نیازی به استفاده از سوئیچ نخواهید داشت.
لازم به ذکر است با کیلس استارت چانگان cs35 در زمان روشن نمودن خودرو نیز دیگر نیازی به استفاده از سوئیچ نخواهید داشت و می توانید به راحتی و استفاده از یک دکمه ماشین خود را روشن نمایید.
سیستم کیلس استارت چانگان cs35 با استفاده از امواج رادیویی فعالیت می نماید در نتیجه می تواند امنیت خودرو شما را نیز به میزان بسیار چشمگیری افزایش دهد و دیگر سارقان قادر به باز نمودن درب خودرو و یا روشن نمودن آن نخواهند بود.
برای خرید کیلس استارت چانگان cs35 یک تماس با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن کفایت می نماید. لازم به ذکر است نصب کیلس استارت چانگان cs35 از تخصص ها و خدمات ویژه مان نیز می باشد.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران-ستارخان-مابین شادمان و بهبودی-پلاک234-فروشگاه پارس آپشن
  • parsoption@yahoo.com