sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خدمات کولر- تجهیزات کولر- قطعات کولر

تاریخ درج آگهی: 1401/11/01

توضیحات آگهی

۰۹۳۹۲۸۰۱۶۷۲

سی درجه سانتیگاد دمای داخلی کاهو سی درجه سانتیگراد دمای دلخواه و مناسب دو درجه سانتیگراد دمای محیط سی درجه سانتیگراد روش خنک کنندگی در این دستگاه به صورتی است که با استفاده از پمپ های ایجاد خلاء و خروج هوای داخل اتاق فشار داخل کابین بسیار کاهش یافته و این افت فشار باعث افت توامان دما در داخل اتاقک می گردد در این زمان با تلفیق مکانیزم سرمایش خارجی بخارات تجمع شده در داخل اتاق به صورت تبدیل فاز گاز به مایع باعث تبدیل بخارات آب به مایع جهت تسهیل در خروج از اتاقک می گردد، همانطور که می دانید با پایین آمدن فشار محیطی نقطه جوش آب نیز به تناسب پایین تر آمده و خروج هوای گرم داخل محصول از طریق ریزترین خلل و فرج موجود به سریعترین شکل صورت می پذیرد. سیستم خنک کننده موجود در دستگاه بخار محیط را متراکم کرده و باعث هر چه سریع تر شدن عمل خنک سازی میشود.
رطوبت موجود در سطح محصول به سرعت تبخیر شده و سپس گرمای موجود در آن خارج میشود بلافاصله بعد از این عمل دمای خنک محیط تاثیر خود را روی محصول میگذارد.
شایان ذکر است دستگاه وکیوم کولر به عنوان یکی از تجهیزات سردخانه ای محسوب نمی گردد اما روند خنک سازی محصول قبل از ورود آن به داخل اتاقک تاثیر به سزایی در کاهش هزینه های سردخانه ای می گردد.
وکیوم کولر با مکانیزم منحصر به فرد خود سبب می شود که مزایای ذیل چشمگیرتر باشد.

وکیوم کولر دستگاه وکیوم کولر وکیوم کولر تجهیزات سردخانه ای

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۳۹۲۸۰۱۶۷۲