sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خدمات تعمیرات / تعمیر بیل مکانیکی PC800 کوماتسو

تاریخ درج آگهی: 1402/02/21

توضیحات آگهی

خدمات تعمیرات / تعمیر بیل مکانیکی PC800 کوماتسو

09121976821


شرکت سفلا دیزل با تکیه بر تجربه ی سی ساله ی خود برای تعمیر بیل مکانیکی, تعمیر موتور ، پمپ هیدرولیک، جکها، شیر کنترول، دیاگ و رفع عیب سیستم برق بیل های مکانیکی و هر گونه خدمت دیگر توسط کادری مجرب آماده ی خدمت رسانی به تمامی عزیزان می باشد. در ادامه به بررسی تبیل مکانیکی, شرکت های تولید کننده ی این ماشین های پرکاربرد راهسازی و انواع آن می پردازیم.
بیل مکانیکی

بیل مکانیکی (Excavator) از ماشین‌های سنگین عمرانی و مهندسی است که کاربرد زیاد در زمینه های نام برده شده دارد. بیل های مکانیکی شامل بازوی مفصلی (دکل و استیک)، باکت و کابین گردان (فیرو) در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد.

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است و نصب مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک، گراپ و دیگر ادوات اشاره کرد.

بیل مکانیکی چرخ زنجیری

یکی از پرکاربرد ترین انواع بیل مکانیکی است که برای حمل و جابه‌جایی اجسام بزرگ و سنگین و حفاری‌های پیچیده است.
وجود چرخ‌هایی شبیه به چرخ های تانک باعث شده تا این وسیله نقلیه در شیب زیاد و سطوح لغزنده و پر از سنگ و شن و ماسه به راحتی حرکت کند.
موتور این نوع از بیل مکانیکی از توان و قدرت مناسبی برخوردار است. وجود این مدل از چرخ ها در این بیل مکانیکی سبب می‌شود تا بر روی سطوح دارای خاک سست هم بتواند به خوبی عمل کند.

این نوع از بیل مکانیکی سرعت کمی دارد . یعنی چیزی در حدود 5.5 تا 7 کیلومتر در ساعت.
دنده‌های موجود در کابین راننده به نحوی تعبیه شده است تا رانندگان با تعویض دنده‌ها بتوانند بر روی سطوح مختلف دارای شیب و یا مرتفع تعادل خود را حفظ کرده و انواع وسایل و تجهیزات سنگین را به راحتی جابه‌جا کند.
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

همانطور که از نامشان پیداست این نوع از بیل مکانیکی ها دارای چرخ های لاستیکی هستند. به طور کلی در مهندسی جاده و در اموری مانند ساخت و ساز ساختمان ها و تعمیر جاده و.. استفاده می شود.

سرعت حرکت بیل مکانیکی با چرخ لاستیکی بالاست و قیمت بیشتری نیز در مقایسه با سایر انواع دارند.

شرکت سفلا دیزل آماده ی تعمیر و نگهداری از بیل های مکانیکی, شامل تمامی برندها و مدل های موجود می باشد.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09121976821