sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش سلستین 5000 تن ماهیانه اصفهان

تاریخ درج آگهی: 1402/02/07

توضیحات آگهی

فروش سلستین 5000 تن اصفهان

سنگ سلستین شکننده و نرم تحت تاثیر دمای بالا قرمز می شود. رنگ سنگ از سفید تا قهوه ای روشن متفاوت می باشد. بلورهای بزرگ مناسب برای پردازش جواهرات بندرت در طبیعت پیدا می شوند. از آن جا که پردازش مواد بسیار دشوار است. تمام محصولات ساخته شده از آن منحصر به فرد هستند. سلستین یک کریستال شفاف یا نیمه شفاف می باشد. و درخشش زجاجیه تا مروارید دارد. این غالباً در مورد باریت اشتباه گرفته شده است. زیرا این دو ماده معدنی کریستال های مشابهی را تشکیل داده اند. و ساختار یکسانی دارند.

تاثیر سنگ سلستین

این ماده معدنی رنج روحی را تسکین می دهد.
هنگام جدا شدن از نزدیکان به عنوان طلسم عمل می کند. و به سایر مشکلات بین فردی کمک می کند.
سلستین تحریک پذیری عاطفی اضافی را برطرف می کند. و به شما توانایی تصمیم گیری مهم و بدون اشتباه را می دهد.
این سنگ صاحبان موهبت فصاحت را اهدا می نماید. سلستین به عنوان یک حرز، هر روز پوشیده می شود. تا از صحبت در جمع ترس نداشته باشد.
گوهر تحقق استعدادها را تقویت می نماید. به خودشناسی کمک می کند. ایده آل به عنوان یک حرز برای افراد حرفه ای خلاق.
این سنگ تأثیر بسیار مفیدی بر جوزا دارد. ستاره شناسان در مورد تاثیر آن بر دیگر علائم سکوت می کنند. طلسم بدون در نظر گرفتن اندازه و تنوع به همان اندازه موثر می باشد. برای افرادی با اعتماد به نفس و مصمم، هدفمند ایده آل است.
از نظر پزشکی سلستین می تواند به بسیاری از بیماری های مختلف کمک نماید. اختلالات چشم و گوش را درمان می کند. و با آرام کردن ذهن و بدن با هم، تنش عضلات و سردرد را تسکین می دهد. سلستین همچنین سموم موجود در بدن را از بین می برد.
از نظر ذهنی نیز آرامش و تعادل کلی را به وجود می آورد. این آرامش درونی، خواب و قدرت های شفقت، عشق، دوستی، باروری، رشد، معنویت و آشتی را تشویق می کند. همچنین برای به یاد داشتن رویاها مفید است.


اطلاعات تماس

  • اصفهان - اصفهان
  • اصفهان
  • 09197482030