sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

قوانین و مقررات

توافق نامه کاربری

سامانه سنگ‌چین، یک استارت اپ در حوزه صنعت معدن می باشد که قرار است خدمات متفاوتی را به این خانواده ارائه دهد که ثبت اگهی فقط یکی از این خدمات می باشد

پیش از اینکه عضو سنگ‌چین شوید یا از خدمات و ابزار این سامانه استفاده کنید، لازم است که تمام شرایط و ضوابط مرتبط با این توافق‏نامه کاربری و نیز سیاست حفظ حریم شخصی را به دقت مطالعه و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق‏نامه کاربری، شما پذیرفته ‏اید که از سایت‏ها و خدمات سامانه سنگ‌چین، بهره‏ مند شوند، استفاده کنید، مفاد توافق‏نامه کاربری و سیاست حفظ حریم شخصی مصداق یافته و لازم ‏الاجر است.

استفاده از سنگ‌چین

قرارداد و توافق نامه کاربری سنگ‌چین بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است. با ارسال یک آگهی درسامانه سنگ‌چین، مسئولیت حقوقی کامل مضمون آن و بررسی صحت و مطابقت آن با قوانین و یا اخلاق حسنه و عرف اسلامی به عهده شما خواهد بود، و در ضمن، شما پیشاپیش موافقت خود را با شرایط عنوان شده در زیر اعلام کرده‏ اید: هنگامی که یک آیتم را در سامانه سنگ‌چین وارد می‏کنید، فهرست‏ های شما به سایت‏ سنگ‌چین ارسال می‏شود. فهرست شما ممکن است بر اساس حروف کلیدی یا دسته‏ بندی برای چند ساعت قابل جستجو نباشد (یا بعضی مواقع تا 24 ساعت)، بنابراین سنگ‌چین نمی‏تواند مدت زمان دقیق فهرست‏ بندی را تعیین و تضمین کند. فهرست‏ بندی شما در نتایج جستجو نمایش داده می‏شود و نتایج آن، بستگی به فاکتورهای مشخص شامل فرمت فهرست ‏بندی، عنوان، زمان، کلمات کلیدی، قیمت و غیره دارد.

محدودیت نکات قابل توجه در میزان مسئولیت‏های سامانه سنگ‌چین

سنگ‌چین در قبال محتوا، فعالیت‏ها یا عدم فعالیت‏ها، و آگهی‏ هایی که کاربران در سایت قرار داده‏ اند، هیچ مسئولیتی نمی‏پذیرد. شما سایت ما را به عنوان فضایی که به هر کسی این امکان را می‏دهد تا درباره هر چیزی، در هر زمانی، و از هر جایی تبلیغ کند، خواهید شناخت. ما در معاملات واقعی میان خریداران و فروشندگان شرکت نمی‏کنیم. ما هیچ کنترلی روی کالای تبلیغ شده از هیچ نظر، اعم از کیفیت و استاندارد و رعایت قوانین گمرکی و غیره و نیز درستی یا قانونی بودن موارد یا خدماتی که در آگهی به آن‏ها اشاره شده، و واقعیت یا صحت مضامین یا آگهی‏ های کاربران نداشته و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آن‏ها با خود کاربران است. این سایت صرفاً محلی برای درج آگهی‏ ها است. ممکن است لینک‏هایی از طریق سایت‏ سنگ‌چین به سایت‏ها و یا مضامین و یا فایل‏هایی که در کنترل ژئودیوار نیستند، از سوی شخص ثالث در اختیار بینندگان آگهی قرار داده شود. این نوع لینک‏ها صرفاً به منظور معرفی آیتم و به عنوان مرجع در اختیار بینندگان قرار داده شده، و به هیچ وجه به قصد پشتیبانی با صحه گذاشتن بر سایت وابسته یا عملکرد آن نبوده و همچنین حاوی تائیدیه یا ضمانتی مبنی بر صحت اطلاعات عنوان شده در چنین سایت‏هایی نیست. ژئودیوار هیچ مسئولیتی در قبال چنین سایت‏ها، فایل‏ها و مضامینی که از طریق لینک‏های قرار داده شده در سایت‏ زئودیوار به آن‏ها دسترسی می یابید، ندارد. به علاوه ژئودیوار، به هیچ وجه خدمات یا محصولات ارائه شده در این سایت‏ها یا مضامین چنین خدمات و محصولاتی را که از طریق لینک‏های قرار داده شده در ژئو دیوار به آن‏ها دسترسی دارید، تضمین نمی‏کند. ما نمی‏توانیم دسترسی مطمئن و پیوسته به سایت‏ها، خدمات یا ابزارهای‏مان را ضمانت کنیم؛ چرا که عملکرد سایت‏ها، خدمات یا ابزارهای ما، ممکن است در اثر فاکتورهای بیشماری که خارج از کنترل ما هستند، دچار اختلال شود. بنابراین، تا جایی که قانون مجاز دانسته، ما کلیه ضمانت‏ها، مفاد و شرایط ضمنی را مستثنی کرده‏ایم. ما هیچ مسئولیتی در قبال از بین رفتن پول، ضرر و زیان، حسن نیت یا اعتبار، یا هرگونه خسارت خاص، غیرمستقیم یا ناشی از ناتوانی شما - چه مستقیم باشد یا غیر مستقیم - در استفاده از سایت‏ها، خدمات یا ابزارهایمان نمی‏پذیریم.