sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

صدور گواهی نامه سلامت جرثقیل و لیفتراک

تاریخ درج آگهی: 1399/07/23

توضیحات آگهی

۰۲۱-۸۸۸۰۲۳۶۹

شرکت بازرسی فنی دکتر صنعت به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه بازرسی فنی، خدمات بازرسی و صدور گواهی نامه سلامت (Certificate) انواع جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازویی، متحرک و کامیونی، تاور کرین (Tower Crane)، لیفتراک، ریچتراک، بالابر ها و آسانسور های کارگاهی، ماشین آلات سنگین و را هسازی و … را به صورت تخصصی در کلیه شهر های جمهوری اسلامی ایران و کشور های منطقه انجام می دهد.

– گواهی نامه سلامت جرثقیل و لیفتراک به چه معناست؟

مسئولیت ایمنی تجهیزات و ماشین آلات و بهره برداری از آنها و حوادث محتمل، در کارخانه ها و کارگاه ها بر عهده مسئولین محترم ایمنی و بهداشت (HSE)، سرپرستان و یا افراد تعیین شده در چارت سازمانی آن مجموعه می باشد. بازرسی فنی دوره ای تجهیزات بر اساس نوع سرویس دهی آنها و عموما به صورت یکساله انجام می شود.

این بازرسی ها بر اساس چک لیست های معتبر و مطابق الزامات سازمان ملی استاندارد، وزارت کار، وزارت صنعت و معدن، و استاندارد هایی همچون OHSAS 18001 صورت می پذیرد.

صدور گواهی نامه سلامت جرثقیل ها، لیفتراک و … بدین معناست که این تجهیزات حین بازرسی، عیوب و مغایرت های حیاتی با استاندارد های مرتبط را نداشته و ریسک بهره برداری از آنها در صورت رعایت دستورالعمل های ایمنی و استفاده از اپراتور های آموزش دیده و تایید صلاحیت شده به حداقل ممکن رسیده است.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۲۱۸۸۸۰۲۳۶۹