sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

دستگاه رادار نفوذی زمین GPR مدل 1.74 فرکانس 100MHz

تاریخ درج آگهی: 1399/09/18

توضیحات آگهی

دستگاه رادار نفوذی زمین یا GPR مخفف عبارت Ground Penetrating Radar محصول گروه مهندسی کیا الکترونیک یکی از تجهیزات ژئوفیزیکی در حوزه زمین شناسی است که با ارسال امواج الکترومغناطیسی قادر است تصویری از نقاط زیر سطح زمین را ارایه دهد.

از دستگاه GPR در کاربردهایی مانند پروژه های عمرانی مانند آسفالت، بتن ریزی، سد سازی و پروژه های آبرسانی مانند آب های زیر زمینی، قنات ها و همچنین پروژه های زمین شناسی مانند اکتشاف معادن، ضخامت خاک ها، آبرفت ها استفاده می گردد.
دستگاه جی پی آر که ما خدمت شما معرفی میکنیم توسط مهندسان و کارشناسان توانمند ایرانی طراحی و تولید گردیده است. لذا خدمات پس از فروش که شامل نگهداری و تعمیرات احتمالی دستگاه است به صورت کامل در داخل ایران و با هزینه و صرف زمان اندک قابل انجام است.

یکی از جدیدترین روش های ژئوفیزیکی که امروزه کاربرد وسیعی در بسیاری از موارد کاوشهای زیر سطحی دارد روش رادار نفودی زمین می باشد. اصطلاح رایج بین المللی این روش به GPR معروف است که مخفف عبارت Ground Penetrating Radar می باشد. دستگاه GPR امواج الکترومغناطیسی را توسط یک آنتن فرستنده به داخل زمین ارسال می کند و پس از برخورد به ناهمگونی ها و ناهمواری های زیر سطح زمین انعکاس می کند و توسط آنتن گیرنده دریافت و ثبت می گردد.

اطلاعات تماس

  • خراسان رضوی - مشهد
  • مشهد
  • 09152075632