sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خدمات و تجهیزات برق تستر کابل شبکه ارزان ,BNC مدل MASTECH MS6810

تاریخ درج آگهی: 1399/11/01

توضیحات آگهی

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق سیکاپ:۰۱۱۳۴۶۶۸۱۴۳ - ۰۹۳۷۱۹۶۵۳۱۴ - ۰۲۱۸۸۵۳۹۱۷۰

دستگاه تستر کابل شبکه مدل MASTECH MS6810 به منظور عیب یابی، تست عملکرد درست کابل و پیاده سازی شبکه به کار می رود. در برخی از تستر های کابل شبکه تست صرفا جهت تست برقراری ارتباط بین مسیرهای ارتباطی کاربرد دارند که در نوع معمولی به وسیله LED هایی که شماره گذاری شده اند و در نوع دیجیتال نتیجه تست بر روی صفحه LCD نمایش داده می شود. این دستگاه برای تست کابل های شبکه : 10Base-T , T568A , T568B , Token Ring مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول ساخت کمپانی مستک هنگ هنگ می باشد که شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق سیکاپ این محصول را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

مشخصات فنی تستر کابل شبکه ,BNC مدل MS6810:

کابل تستر network
تست کابل های شبکه : 10Base-T , T568A , T568B , Token Ring
تست کابل BNC
تشخیص نوع کابل شبکه
دارای 120 گرم وزن
همراه با کیف حمل
این شرکت نمایندگی فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی با تسهیلات گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه دهنده می باشد که شامل کمپانی های:
FLUKE , TESTO , KIMO , HIOKI , KYORITSU , MEGGER , DRUKE , AZ , MASTECH , BENETECH , STANDARD , OLYMPUS , LUTRON , VICTOR , FINETECH , HANNA , IRTEK
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید ، ویا با آدرس ایمیل ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هم میهنان گرامی می باشند .

تستر کابل شبکه کابل شبکه کابل شبکه ارزان دستگاه تستر کابل شبکه تستر کابل شبکه ارزان دستگاه تستر کابل

اطلاعات تماس

  • مازندران - گلوگاه
  • گلوگاه
  • ۰۹۳۷۱۹۶۵۳۱۴