sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

تجهیزات صنعتی - صنایع پمپ و تجهیزات صنعتی

تاریخ درج آگهی: 1399/11/18
قیمت: 1

توضیحات آگهی

کارگروه آموزش و بنیان صنایع یک شرکت مهندسی بازرگانی بوده که با هدف طراحی، ارائه راهکار و تامین سیستم های پمپ و پمپاژ، گیربکس ها و سیستم های انتقال قدرت، ولوهای صنعتی، میکسرهای صنعتی و مواد شیمیائی برای بخشهای معدنی و نفت و گاز فعالیت می نماید.
کارگروه آموزش و بنیان صنایع از سال 1380 با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز کشور و با توجه به همکاریهای مشترک و نزدیک با سازندگان و تامین کنندگان مطرح جامعه صنعتی آلمان فعالیت کاری خود را آغاز نمود. در ادامه و به منظور افزایش جایگاه تامینی شرکت همراه صنعت ستاره آریا (همساکو) به شماره ثبت ۴۰۳۱۰ تاسیس گردید تا بصورت تخصصی تر و با ارائه راهکارها و پیشنهادهای مهندسی در این زمینه به ایفای خدمتگذاری به صنایع و معادن کشور بپردازد.
کارگروه آموزش و بنیان صنایع از معدود شرکتهای " تخصصی" در زمینه تامین تجهیزات صنعتی می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش ، تجربه ، و تخصص و آشنایی کامل با طراحی، ساخت، تعمیرات و همچنین با شناخت کامل از "مهندسی انتخاب محصول" در حال ارایه خدمت به جامعه صنعتی کشور عزیزمان ایران می باشد.
لذا این مجموعه آمادگی کامل در خصوص تامین تخصصی تجهیزات مورد نیاز در صنایع گوناگون اعم از نفت و گاز و پتروشیمی را دارا بوده به گونه ای که از مرحله مشاوره فنی و مهندسی ، انتخاب و پیشنهاد تجهیز مناسب ( از نظر کارایی، بازدهی، تعمیرات، نگهداری و قیمت تمام شده ) ، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش در خدمت کارفرمایان محترم می باشد.
شرح فعالیت : تامین انواع پمپ های صنعتی ، الکتروموتور , شیرآلات صنعتی , مکانیکال سیل و ... :
پمپ های سانتریفیوژ
پمپ های ضد اسید
پمپ های مگنتی
پمپ های استیل
پمپ های تیتانیوم
پمپ های دیافراگمی بادی
پمپ های اسکرو
پمپ های تخلیه بشکه
پمپ های دوزینگ پیستونی
پمپ های دوزینگ دیافراگمی
پمپ های دوزینگ سلونوئیدی
پمپ های شلنگی
پمپ های لجن کش و کف کش و شناور
انواع الکتروموتورهای قفس سنجابی معمولی و ضد انفجار
بویلرفید پمپ ها تا فشار 630 متر
انواع شیرآلات صنعتی
تامین و تعمیر قطعات هیدرولیک صنعتی ، راهسازی ، الکتروموتور ، شیرآلات هیدرولیک ، بلوک هیدرولیک ، پروپرشنالها ، جک و پاور پک ، یونیت هیدرولیک ، شیر دستی هیدرولیک ، خط کش های اهمی ، شیر الات هیدرولیکی ، شیرهای کنترل فشار و سرعت ، قطعات پمپ پره ای و پیستونی ، قطعات هیدروموتور اوربیتالی ، قطعات هیدروموتورهای پیستونی ، لوازم جانبی دستگاه ، لوازم جانبی هیدرولیک ، شیرهای کنترل جهت ، جریان و فشار و شیرهای پروپرشنال با عملکردهای مختلف
شماره تماس : 02140556882
09123111288

اطلاعات تماس

  • تهران - اسلام‌شهر
  • تهران، اسلامشهر، شهرک صنعتی چیچکلو
  • 09123111288