sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خدمات مشاوره - شرکت پارسی کان کاو

تاریخ درج آگهی: 1400/01/24

توضیحات آگهی

شرکت پارسی کان کاو
گروه مهندسین مشاور پارسي كان كاو در سال 1385 و با هدف ارائه ی خدمات مشاوره ی مهندسي در زمينه های اکتشاف مواد معدنی فلزی خصوصا عناصر مس ،طلا و آهن و موضوعات مربوط به معدنکاری کانسار های فلزی مرتبط مطابق با استانداردهاي جهاني، و بر پایه علوم و فنون روز و تجربیات بین المللی کارشناسان خود تاسیس گرديده است. موسسین این گروه بر این باورند که بهره گیری و بکارگیری دانش روز در کنار نشانه های معدنکاری کهن این سرزمین، می تواند مسبب شکوفایی دوباره این صنعت در ایران باشد.

اعضای كليدي گروه داراي تجربيات بين المللي در زمينه های علوم زمين و اكتشاف مواد معدني بوده و در تمام مراحل با كارشناسان برجسته ی بين المللي همكاري داشته و دارند. تیم های کارشناسی این گروه در تمام مراحل گردآوري و آماده سازی داده ها، تجزيه و تحليل و پردازش داده ها، تلفيق داده ها و ترسیم نقشه هاي نشانگر در سيستمGIS ، تهیه نقشه-های زمین شناسی و زمین شناسی اقتصادی در اكتشاف مواد معدني فلزی و به ویژه کانسارهای مس،طلا و رتبه بعد آهن در غالب فازهای چهارگانه ی شناسایی و پی جویی تا عمومی و تفصیلی میتواند با اجرای صحیح موضوعاتی چون تهيه نقشه هاي زمين شناسي- معدنی در مقياس های مختلف، طراحی نقاط و نظارت بر حفاري، لاگینگ و بايگاني مغزه ها، مدلسازی و تعيين ذخيره در کاتگوری های مختلف، مطالعات فني- اقتصادي، طراحی استخراج، همچنین تعريف پروژه و ارائه ی برنامه های زمين شناسي و اكتشافی داراي تجربيات با ارزشی مي باشند.

با توجه به اینکه هر پروژه شامل‌ مجموعه ای‌ از فعالیتهاست که‌ برای‌ دستیابی‌ به هدف‌ خاصی‌ انجام‌ می‌گیرند، و از آنجا که لازمه‌ ی موفقیت‌ هر پروژه دستیابی‌ توامان‌ به‌ هر سه‌ عامل‌ زمان، هزینه و کیفیت‌ معین است، این گروه در کلیه ی پروژه های اکتشافی تلاش می نماید تا با انتخاب روش اکتشافی مناسب بر اساس تحلیل درست از مدل زایش کانسار، و طراحی، مدیریت و برنامه ریزی، و کنترل دقیق، به‌ انجام‌ پروژه‌های‌ موفق‌ و اقتصادی‌ نایل گردد. بدين منظور از تمام توان كارشناسان، متخصصين و مشاورین خود، همچنين از تكنولوژي های روز و تجهيزات و نرم افزارهاي جدید استفاده مي نمايد.

از آنجاییکه گروه تخصصی اکتشافی نیازمند نظم و انسجام است، از این رو این گروه می باست قانون مند، منظم، منسجم، سازگار، فعال، پویا، انعطاف پذیر، سریع العمل، قابل تغییر و مجهز باشد.

مظاهر نظم در گروه عبارت است از:

رعایت تقدم و تأخر در برنامه های کاری مطابق با الگوی طراحی شده
انجام وظیفه افراد گروه صرفاً مطابق با الگوی طراحی شده
عدم تغییر در اجرای الگوی طراحی شده مگر با اخذ مجوز از مدیران بالاتر
حفظ یکپارچگی و انسجام گروه در رعایت موارد زیر خلاصه می شود:

توسعه فرهنگ همدلی
توسعه فرهنگ کار
رعایت سلسله مراتب مدیریتی
آشنایی اعضای گروه با ویژگی های محیط کار پروژه ها به دلیل تفاوت های آشکار ساختاری با پروژه های غیر معدنی
اطاعت از دستورات مافوق به دلیل کاهش صدمات مادی و معنوی
برپایی جلسات توجیهی توسط سرپرست گروه در شروع و طی اجرای پروژه ها با هدف مدیریت زمان
اميد است تا با اجراي هر چه بهتر پروژه هاي محوله سهمي در تحقيق بخشيدن به توسعه و آباداني كشور عزیزمان داشته باشيم.
٢٦٤١٣٨٠٨ ۰۲۱

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ٢٦٤١٣٨٠٨ ۰۲۱