sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

انواع پشم سنگ

تاریخ درج آگهی: 1400/06/21

توضیحات آگهی

۰۹۱۲۱۹۹۲۷۳۰


انواع پشم سنگ:

- پشم سنگ فله ای : این نوع عایق صوتی حرارتی بصورت پشم سنگ خام حلاجی شده تولید و به مصرف می رسد و از آن برای پر کردن فضاهای فاقد شکل هندسی منظم استفاده می شود.

- پشم سنگ تخته ای : این نوع عایق پشم سنگ یکی از پرکاربردترین محصولات پشم سنگ می باشد، زمینه های کاربردی بسیاری دارد و تقریبا در تمام صنایع از آن استفاده می شود. در صنعت ساختمان سازی در عایق کاری صوتی و حرارتی دیوار، کف و سقف کاربرد فراوانی دارد و صنایع کوره سازی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها از مصرف کننده گان عمده این محصول هستند. این محصول در دانسیته و ضخامت های مختلف تولید می شود.

- پشم سنگ لحافی : این نوع عایق پشم سنگ بصورت رولی به بازار ارائه می شود و بسیار انعطاف پذیر می باشد. پشم سنگ لحافی در انواع مختلف بدون روکش و با روکش آلومینیومی و کاغذ کرافت تولید می شود و برای عایق کاری سقف ساختمان ها، سوله ها، دیوارها، سقف های کاذب، کانال های تهویه هوا و سطوح با انحنای کم استفاده می شود.

- پشم سنگ پتویی : عایق پتویی پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی حیاتی برای صنایع به حساب می آید و عموما جهت عایق کاری ماشین آلات، تجهیزات صنعتی و لوله های با قطر بالا استفاده می شود. در این نوع عایق پشم سنگ از هیچ نوع عامل پیوندی استفاده نشده است.

- پشم سنگ لوله : همانطور که از نام آن پیداست، عایق لوله ای پشم سنگ برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پشم سنگ لوله ای در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار و در ضخامت های مختلف تولید می شود.

انواع پشم سنگ پشم سنگ پشم سنگ فله ای پشم سنگ تخته ای فروش پشم سنگ قیمت انواع پشم سنگ

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۱۲۱۹۹۲۷۳۰