sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید مواد معدنی - اکسید آهن میکایی

تاریخ درج آگهی: 1400/07/21

توضیحات آگهی

- اکسید آهن میکایی
09304800408
اکسید آهن میکایی(MICACEOUS IRON OXIDE)mio3
اکسید آهن میکایی به طور طبیعی موجود است و برای ساخت پوشش های رنگ استفاده می شود. این ماده مهمترین رنگدانه ای است که مانع از خوردگی در پوشش های فولادی مورد استفاده قرار میگیرد.
اکسید آهن (MIO) کمیاب است ، اکسیدهای آهن معمولی با اکسید آهن میکایی تفاوتهایی دارند. مهمترین معیارهای کیفیت محصولات MIO با توجه به EN ISO 10601 و ASTM 5532 عبارتند از:
محتوای ذرات لاملار (حداقل ۶۵٪ برایClass A EN ISO 1060)
محتوای Fe2O3 (حداقل ۸۵٪)
رنگ محصول (خاکستری با شفاف فلزی)
توزیع مناسب اندازه ذرات (PSD)
موارد کاربرد MIO
صنعت رنگ COATINGmio usage
رنگدانه های MIO S پوشش ضد خوردگی با اثر خاصی بر روی اثرات محیطی مانند تاثیرات نمکی ، نمک های آمونیوم ،دی اکسید گوگرد و سایر آلودگی های هوا که از علل اصلی خوردهگی میباشد ایجاد می کنند. همچنین با مصرف MIO S ، نفوذ رطوبت و اکسیژن نیز کاهش می یابد. پوشش های MIO S با کاهش انتقال اشعه ماوراء بنفش ،از گیرنده های پلیمری در برابر تخریب محافظت می کنند و در نتیجه طول عمر پوشش را افزایش می دهند. اکسید آهن میکایی در پوشش های محافظتی فلزی در رنگ های متنوعی برای کاربردهای صنعتی و همچنین سیستم های تعمیر تولید می شود.پوشش های با کیفیت بالا برای محافظت در برابر خوردگی اضافی همراه با کیفیت بسیار تزئینی قابل توجه است، زمینه های اصلی کاربرد برای MIO S پوشش های سنگین ضد خوردگی و حفاظت از فلز است.

رنگدانه های تزئینی برای سرامیک
محصولات آریا دلفین طیف گسترده ای از دانه بندی را پشتیبانی می کند ، که برای صنایع گوناگون کاربرد دارد، محصولاتی با کیفیت ( از نظر آنالیز شیمیایی ) پایین تر و ذرات دانه بندی ریز تا مش ۴۰۰(۳۸ میکرون) که به عنوان رنگدانه های ( پیگمنت های)تزیینی در صنعت سرامیک و بتن قابل استفاده است.که در کشورهای غربی در کاشی های دیوار و کف، برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود.بهترین نتایج در کاشی های سرامیکی پرسلن به دست می آید. MIOCبه لایه بالای ترکیب یا به عنوان یک رنگدانه به لعاب اضافه شده است.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09304800408