sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

تجهیزات ترافیکی - خدمات ایمنی

تاریخ درج آگهی: 1400/08/03

توضیحات آگهی

۰۲۱۸۸۵۲۳۶۰۱

خرید و فروش تجهیزات ترافیکی - چشم ببری ترافیکی

چشم گربه ای ترافیکی در مکان های با نور کم یا در تاریکی، به منظور جداسازی مسیر حرکت مورد استفاده قرار می گیرد.چشم ببری ترافیکی از بدنه با جنس پلی اتیلن ساخته شد است و دارای مقاومت بالایی می باشد.همچنین در برابر شرایط جوی آب و هوای بسیار گرم یا بسیار سرد و رطوبت و بارندگی نیز مقاوم و عایق است.
ایمن ترافیک کالا، بهترین قیمت چشم ببری ترافیکی که مطابق با استاندارد های موجود تهیه شده، ارائه می دهد. از این محصول به منظور هشدار دادن به رانندگان و راهنمای مسیراستفاده می گردد و جزو تجهیزات ترافیکی جهت ایمنی رانندگی در شب می باشد.
ایمن ترافیک کالا، چشم ببری دارای مقاومت بالا دربرابر ضربه و فشار احتمالی را معرفی می کند. چشم ببری شیشه مقاومی نیز دارد. این شیشه در دمای بسیار بالا گرما دیده و در صورت شکسته شدن به تیکه های ریز و پودر مانند کریستالی تبدیل میشود و در نتیجه هیچ خطر و خسارتی به انسان و یا وسیله ی نقلیه نمی زند.
چشم ببری دارای سطح صاف می باشد و گرد و غبار به راحتی بر روی آن نمینشیند در نتیجه کمترین نیاز به تعمیرات و نگهداری را دارد. هم چنین در تمام شرایط جوی روشنایی آن قابل رویت می باشد.
چشم ببری ترافیکی به خوبی طراحی شده است، در این محصول سطح بازتاب در پایین صفحه دارا می باشد. این سطح بازتاب به وسیله اسپری حرارتی برای بازتاب مداوم پردازش شده است. در نتیجه حتی در قسمتهای منحنی هیچ نقطه ی کوری وجود ندارد.
چشم ببری ترافیکی، دارای یک لنز محدب می باشد که قدرت انعکاس نور بالایی دارد.. جهت جداسازی مسیر و کاهش سرعت ، بازتاب نور بسیار عالی در محل هایی با نور بسیار کم طراحی شده است.
مزایا:
استفاده به عنوان جداکننده و هشدار دهنده
بسته به محل استفاده در سایز و جنس متفاوت می باشد.
بالا بردن ایمنی جاده
با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

همچنین از طریق واتساپ و تلگرام نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.
09212252150

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۲۱۸۸۵۲۳۶۰۱