sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش صنعتی فروش ماژول فیبر سرامیک نسوز یا مدول سرامیکی

تاریخ درج آگهی: 1398/04/05

توضیحات آگهی

نسوز آنلاین: ۰۲۱۳۳۱۱۲۱۱۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۲۲۱۷

مدول فیبر سرامیکی برای کاهش نیاز به راه اندازی کنترل شده پس از نصب طراحی شده است .به علت داینامیک بودن صنعت و به طور پیوسته در حال تغییر بودن آن ، در حال حاضر تقاضای رویکرد استاتیک یا یکنواخت رو به کاهش است.به دلیل انواع شکل هندسی در ساخت کوره ها مانند کوره های سوزاننده ، کوره های بخار و .... در صنایع مختلف مدول سرامیکی برای کمبود عملکرد و نصب آسان در این نوع کوره ها طراحی شده است . ماژول های فیبر سرامیکی با ضخامت بالا بهترین راه حل موثر برای عایق دیواره های با درجه حرارت بالا در بخاری های صنعتی، دیگهای بخار، کوره های سوزاننده، کوره ها و همچنین بسیاری از کاربردهای دیگر است.

مدول های سرامیکی طراحی شده اند تا در انرژی حداکثر صرفه جویی را بکنند و مزایای عایق بندی با ذخیره سازی کم حرارت را ارائه دهند. این محصولات برای یکپارچه سازی بدون درز با کاربرد خاص خود طراحی شده اند و اغلب می توانند به راحتی و به آسانی و بسیار کارآمد به طور مستقیم به پوسته یا دیواره کوره متصل شوند.

مدول فیبر سرامیکی به شکل یک بلوک از پتوی سرامیکی برش خورده یا روی هم تا شده و بسته بندی و فشرده سازی آن که در انتها به آن قطعات فلزی گالوانیزه برای نصب آسان وصل می شود ساخته می شود ، پس از نصب هیچ گونه قطعات اتصالی باقی نمی ماند.
برای تهیه این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید:
با تشکر از سنگ چین

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۲۱۳۳۱۱۲۲۱۷