sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

مخازن استیل - سازه های فلزی - انواع مخازن استیل

تاریخ درج آگهی: 1401/03/02

توضیحات آگهی

۰۹۱۲۴۶۰۶۴۳۳

قیمت مخازن استیل

شرکت پویا صنعت مبدل سازنده انواع مخازن استیل

مخازن استیل با توجه به نوع کالایی که در فرآیند ساخت آنها استفاده میشود از قیمت بسیار بالاتری نسبت به مخازن فلزی دیگر برخوردار میباشد .

مخازن استیل در کارخانجات مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی به جهت فرآوری انواع مواد مورد استفاده قرار میگیرند .
استفاده از مخازن استنلس استیل در این صنایع امری مهم بوده و جزو استانداردهای تولید این کارخانجات میباشد .
مخازن استیل در انواع تک جداره ، دوجداره و سه جداره ساخته میشوند و هر یک در بخشی از صنایع مورد استفاده قرار میگیرند .

از مخازن تک جداره برای نگهداری محصولات و موادی استفاده میشود که دمای محیط تغییری در ساختار آن مواد ایجاد نمیکند و همچنین از این نوع مخازن برای حمل روغن ، آب آشامیدنی و اسید ها استفاده میگردد .

مخازن استیل دوجداره برای نگهداری و میکس نمودن مواد خام و محصول نهایی در صنایع کاربرد دارد و برای حمل مواد غذایی مانند شیر خام ، روغن های خوراکی و گلوکز از این مخازن استفاده میشود .

مخازن استیل سه جداره یا در اصطلاح پروسس تانک کار فرآوری محصولات را در کارخانجات مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی به عهده دارد .

امروزه مخازن استیل جزئی از صنعت به حساب می آیند و در اکثر کارخانجاتی که محصولات تولیدی آنها مستقیماً با سلامت افراد جامعه مرتبط باشد باید مورد استفاده قرار گیرد .

شما میتوانید در وب سایت رسمی ما کلیه اطلاعات مربوط به مخازن استیل مانند : مشخصات فنی ، قیمت ، عکس و مدت زمان ساخت مخازن استیل را دریافت کنید .
از شروع سال 1401 امکان صدور آنلاین پیش فاکتور مخازن استیل فراهم گردیده است و دیگر نیازی نیست برای دریافت پیش فاکتور مخازن استیل به شرکت های مختلف روزها مراودات اداری داشته باشید . هدف ما کمتر کردن مشغله فکری شما مشتریان مخازن استیل میباشد.
میتوانید از لینک زیر وارد وب سایت فروش مخازن استیل گروه صنعتی پوصام شوید و در کمتر از 30 ثانیه پیش فاکتور خود را دریافت کنید.

مخازن استیل پروسس تانک مبدل سازنده انواع مخازن استیل مخازن فلزی پیش فاکتور مخازن استیل قیمت مخازن استیل

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۱۲۴۶۰۶۴۳۳