sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش ویژه - زرنیخ - مواد معدنی- زرنیخ شاخه زرد طلایی-

تاریخ درج آگهی: 1401/04/08

توضیحات آگهی

زرنیخ
زرنیخ - مواد معدنی- زرنیخ شاخه زرد طلایی-

زرنیخ طلایی چیست؟
زرنیخ طلایی یا زرد که از معدن زرنیخ زرشوران استخراج می شود یک کانی با خاصیت منحصر به فرد است.
این محصول به صورت شاخه ای، ورقی و کلوخی در طبیعت یافت می شود. شاخه ای که حتی بر روی سنگ آن رگه های زرد و قرمز به وضوح دیده می شود، از بهترین نوع این محصول است و درصد خلوص بالایی دارد.
پس از آن زرنیخ ورقی از کیفیت خوبی برخوردار است اگر چه که درصد خلوص آن از نمونه شاخه ای کم تر می باشد و در ادامه در خصوص زرنیخ کلوخی باید بیان داریم که این نوع، نسبت به دو نمونه مذکور از کیفیت پایین تری برخوردار است و حتی در سنگ آن رگه های قرمز چندان مشاهده نمی گردد اما با این حال دقت داشته باشید که جزء زرنیخ طلایی است و خواص بسیار زیادی برای بدن دارد.
در حال حاضر خرید زرنیخ به دو صورت مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین صورت می گیرد.

زرنیخ طلایی یا شاخه ای به رنگ قرمز و نارنجی
زرنیخ زرد یا ورقی
زرنیخ کلوخه
زرنیخ سبز
سه نوع اول در معدن زرنیخ زرشوران به مقدار بسیار زیادی موجود است و بیشترین کاربرد را برای تولید پودر موبر نوره دارند.
فروش زرنیخ سبز در معدن همدان بیشتر دیده می شود چراکه این منطقه سرشاراز این سنگ معدنی است.
نوع سبز بسیار ارزان تر از سه مدل دیگر می باشد چراکه سرعت موبری و خاصیت درمانی اش در نوره مانند سه مدل دیگر زرنیخ تهران نیست.
فلذا تعدادکمی از مشتریان به این مدل میل دارند چراکه قیمت نوره زرنیخ دار در این حالت کم می شود و قدرت خرید مردم برای آن بیشتر است.
اما وقتی موبر طبیعی نوره را که با زرنیخ سبز ساخته میشود استفاده می کنند و قدرت کم آن را می بینند، شروع به اعتراض کرده و بی کیفیتی آن را اذعان می کنند.
پس توصیه ما به کسانی که می خواهند به عنوان یک حرفه این شغل را داشته باشند، این است که سه مدل اول را در عطاری زرنیخ خود داشته باشند و برای تولید نوره استفاده کنند.

اطلاعات تماس

  • قم - قم
  • 09197482030