sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش اسپیس فریم - فروش اسپیس فریم - صنایع فلزی - آهن آلات

تاریخ درج آگهی: 1401/05/26

توضیحات آگهی

اسپیس فریم یک سازه مقاوم برای برپایی نمایشگاه، سوله و سالن های موقت است. این سازه موقت کاربردهای زیادی دارد و به نام داربست اسپیس فریم نیز شناخته می شود. اسپیس فریم بیشتر برای ساخت غرفه نمایشگاه کاربرد دارد. از این سازه می توان برای برپایی استیج همایش و کنسرت نیز استفاده کرد. قاب بنر دیگر محصولی است که با استفاده از سازه های مستحکم اسپیس قابل انجام است.
داربست نمایشگاهی را می توان از طریق وب سایت اترس چادر خریداری کنید. برای روکش این سازه معمولا از برزنت ضد آب استفاده می شود. این پارچه بسیار سبک است و از آن با نام برزنت سقفی یاد می شود. برزنت سقفی در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است و فشار بسیار کمی به سازه اسپیس وارد می کند.
اترس گروپ که فعالیت تولیدی بازرگانی خود را از سال 97 اغاز کرده قصد دارد در زمینه های سازه های نمایشگاهی و همایشی محصولات اسپیس فریم و خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهداز جمله خدماتی که اترس گروپ اضافه کرده و با کیفیت بالا ارائه میدهد خدمات نمایشگاهی و همایشی (اسپیس فریم) میباشد و با تلاش گروه توانگر اجرایی و تولیدی توانسته پروژه های بزرگی را اجرا کند.اترس گروپ متشکل از یک گروه جوان بوده که با توجه به حجم بالای کار اجرایی و تولیدی توانسته بهترین جنس و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد .
برای اطلاع از قیمت انواع سازه های اسپیس با بخش فروش مجموعه اترس چادر در تماس باشید. همچنین از طریق لینک زیر می توانید به طور مستقیم وارد وب سایت شوید و خرید کنید!

09912190719

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09912190719