sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

مواد معدنی - پوسته اکسیدی آهن 70 درصد - مواد معدنی آهن دار

تاریخ درج آگهی: 1401/05/25
قیمت: 2050

توضیحات آگهی

مواد معدنی پوسته اکسیدی ۷۰
پوسته اکسیدی از طریق فورج و نورد قطعات فولادی و شمش‌ها به وجود می‌آید. این محصول میانی به عنوان یک ترکیب دارای آهن برای تولید محصولات و مقاطع متفاوتی استفاده می‌شود.
پوسته اکسیدی در فرآیندهایی مانند اصلاح تختال تا نورد ورق و ریخته‌گری در دمای بالا از سطح محصولات جدا می‌گردد. در پروسه نورد گرم که بر روی شمش‌های فولادی انجام می‌گردد، تا حدود ۲ درصد از فولاد مورد استفاده برای نورد به حالت پوسته‌های اکسیدی درمی‌آید.

همانطور که می‌دانید شمش فولادی به صورت بیلت (Billet)، بلوم (Bloom)، اسلب (Slab) و شمش فابریک عرضه شده و در تولید انواع مقاطع فولادی مانند میلگرد ساده، میلگرد آجدار، نبشی، لوله فولادی، قوطی، پروفیل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پوسته اکسیدی ایجاد شده از مواد آهنی و فولادی معمولا دارای مگنتیت به رنگ استیل (آبی-خاکستری) و با ترکیب شیمیایی Fe3O4 است. همچنین یک پوسته نازک به رنگ آهن (نارنجی) با ترکیب شیمیایی Fe2O3 هم وجود دارد که به طور معمول با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شود.

در درون مگنتیت دانه‌هایی فلزی و دانه‌هایی به رنگ سیاه با ترکیب شیمیایی FeO وجود دارد که سبب افزایش سختی خواهند شد. در تولید تمامی محصولات و مقاطع فولادی با استفاده از فرآیند نورد گرم، پوسته اکسیدی به وجود می‌آید. می‌توان ورق گالوانیزه را در این بین استثناء در نظر گرفت که دلیل آن ذوب شدن آهن مورد استفاده برای تولید ورق گالوانیزه در کوره‌های محافظ دار می‌باشد.

اطلاعات تماس

  • چهارمحال و بختیاری - شهرکرد
  • 09197482030