sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش مواد معدنی - فلدسپات سدیک - فلدسپات پتاسیک - انواع فلدسپات

تاریخ درج آگهی: 1401/05/25

توضیحات آگهی

فروش مواد معدنی فلدسپات سدیک
فروش مواد معدنی -
فروش مواد معدنی فلدسپات سدیک -
فروش مواد معدنی فلدسپات پتاسیک -
فروش مواد معدنی انواع فلدسپات
مواد معدنی فلدسپات‌ها از مهم‌ترین کانی‌های سنگی آذرین به‌شمار می‌آیند. فلدسپات‌ها به سه گروه کلسیک، پتاسیک و سدیک تقسیم‌بندی می‌شوند.
فروش مواد معدنی آنورتیت به فرمول شیمیایی (CaAl2Si2O8) فلدسپات نوع کلسیک است و آلبیت به فرمول شیمیایی (NaAlSi3O8) فلدسپات نوع سدیک و پتاسیم فلدسپات به فرمول شیمیایی (KAlSi3O8) فلدسپات نوع پتاسیک آن است.

فروش مواد معدنی چندریختی‌های پتاسیم فلدسپات عبارت‌اند از: سانیدین، ارتوکلاز، میکروکلین و آدولاریا. آنورتیت و آلبیت به این امتیاز که می‌توانند جانشین شوند و در ساختمان کانی پلاژیوکلاز شرکت می‌کنند، میان فلدسپات سدیم (آلبیت) و فلدسپات پتاسیم، جانشینی محدودی وجود دارد و فلدسپاتهای این سری به انواع آلکانی فلدسپات‌ها شهرت دارند.

فروش مواد معدنی فلدسپات سدیک
فروش مواد معدنی -
فروش مواد معدنی فلدسپات سدیک -
فروش مواد معدنی فلدسپات پتاسیک -
فروش مواد معدنی انواع فلدسپات

فروش مواد معدنی فلدسپات‌های پتاسیم میکروکلین دارای فرمول شیمیایی KAlSi3O8 است. میکروکلین یکی از سازنده‌های مهم در سنگ‌های آذرینی مانند گرانیت‌ها و سینیت‌ها که به کندی و در عمق زیاد سرد شده‌اند، است. در سنگ‌های رسوبی در آرکوز و کنگلومرا و در سنگ‌های دگرگونی در گناسی‌ها یافت می‌شود.

فروش مواد معدنی ارتوکلاز دارای فرمول شیمیایی KAlSi3O8 است. یکی از سازنده‌های اصلی در گرانیتها، گرانودیوریت‌ها و سینیت‌هایی است که در عمق متوسط و نسبتاً سریع سرد شده‌اند. در گرانیت‌ها و سینیت‌هایی که کندتر سرد شده‌اند، میکروکلین فلدسپات پتاسیم شاخص است.

فروش مواد معدنی سانیدین دارای فرمول شیمیایی K,Na)AlSi3O8) است. محلول جامد کاملی در دمای بالا بین سانیدینو آلبیت دمابالا وجود دارد. به صورت متوکرسیت در سنگ‌های آذرین بیرونی مانند ریولیت‌ها و تراکیت‌ها یافت می‌شود. سانیدین مشخصه سنگهایی است که در هنگام فوران، دمای بالایی داشته و به سرعت سرد شده‌اند. بسیاری از سانیدین‌ها نهان پرتیتی هستند.

فروش مواد معدنی فلدسپات‌های پلاژیوکلاز فلدسپات‌های پلاژیوکلاز در دماهای بالا، سری محلول جامد اساس کاملی از آلبیت (Ab)خالص، Na AlSi3O8، تا آنورتیت (An) خالص، CaAl2Si2O8، تشکیل می‌دهند. فلدسپات‌های پلاژیوکلاز به عنوان کانی‌های سنگ‌ساز، نسبت به فلدسپات‌های پتاسیم توزیع گسترده‌ای داشته و فراوانتر هستند و در سنگ‌های آذرین، دگرگونی و کمتر از آن‌ها در سنگ‌های رسوبی یافت می‌شوند.

اطلاعات تماس

  • قم - قم
  • 09197482030