sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خریدار اسفنجی - خریدار بریکت سرد- خریدار اسفنجی با انالیز مشخص

تاریخ درج آگهی: 1401/05/25

توضیحات آگهی

خریدار اسفنجی - خریدار بریکت سرد- خریدار اسفنجی با انالیز مشخص
در طول تولید فولاد که در آن آهن اسفنجی (DRI) به عنوان ماده اولیه استفاده می شود ، مقادیر زیادی ذرات کوچک و ریز ساخته می شوند که استفاده از آنها در فولاد سازی مفید نیست. این ذرات فلزی و ریزگردها با استفاده از سیلیکات سدیم (Na2SiO3) به عنوان چسباننده و آهک به عنوان شار به شکل بریکت تبدیل می شوند. بریکت های تشکیل شده به عنوان بریکت سرد (CBI) نامیده می شوند زیرا در حالی که ریزگرد ها سرد هستند فشرده می شوند.

به عبارت دیگر ، بریکت های قالب سرد تولید شده از ریزگرد ها و محصولات جانبی ، که در طول فرآیند تولید ، ذخیره سازی و جابجایی DRI تولید می شوند ، در صنایع کاهش مستقیم (DR) به عنوان “آهن بریکت سرد (CBI)” شناخته می شوند.

علاوه بر افزایش استفاده از ریزگرد ها ، سیستم بریکت سرد پیشرفت چشمگیری در جابجایی و ذخیره سازی Midrex DRI (آهن اسفنجی) بوده است. فضای سطحی پایین این بریکت های با چگالی بالا می تواند مقاومت آنها را در برابر اکسیداسیون مجدد در حدود ۵ تا ۶ گرم در سانتی متر مکعب افزایش دهد.
بر اساس IMSBC، محصول CBIC محصول جدیدی است که از تراکم آهن اسفنجی گلوله (DRI B) در دمای محیط گرفته شده است. در این فرایند ،گلوله DRI از طریق پرس های غلتکی به بریکت تبدیل می شود. مقدار کافی کربن مورد نیاز در کوره های فولادسازی را می توان در طول فرآیند بریکت به CBIC اضافه کرد. به عبارت دیگر ، CBIC یک ماده فلزی است که به شکل بریکت ساخته شده است ، از یک فرآیند فشرده سازی که از طریق آن گلوله DRI در پرس های غلتکی در دمای اتاق تغذیه می شود ، مشتق شده است.

اطلاعات تماس

  • یزد - طبس
  • طبس
  • 09197482030