sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

عقیق / انواع عقیق / انواع ژئود / انواع اسلایس عقیق

تاریخ درج آگهی: 1401/07/17

توضیحات آگهی

عقیق / انواع عقیق / انواع ژئود / انواع اسلایس عقیق

09197482030


انواع عقیق معمولا به شکل لایه های مسطح هستند که وجود ناخالصی هایی با اشکال مختلف که گاهی اوقات منظره جذابی را ایجاد میکنند باعث با ارزش شدن آنها میشود. این نگین از نظر رنگ بندی انواع مختلفی دارد. این گوهر در بیش از ۳۰ رنگ مختلف دیده شده است. با توجه به کیفیت رنگ و پدیده هایی که نشان می دهد، در زمره سنگهای نیمه قیمتی قرار می گیرد. ساختار میکروسکوپی آنها، وجود ادخال های مایع، جامد گاز، و به ویژه حضور عناصر فلزی رنگ زا مثل آهن، کروم، مس، تیتان، منگنز، کبالت و نیکل از جمله عوامل اصلی تأثیرگذار در رنگ آن میباشد. رنگ هایی مانند قهوه ای، سفید، قرمز، خاکستری، صورتی، سیاه و سفید، انگشتر عقیق کبود، سبز و زرد در انواع رنگ بندی وجود دارد که طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شود. هچنین عقیق یمانی، سلیمانی و … از دیگر انواع عقیق هستند.


عقیق ، خواص و کاربردهای آن

عقیق ، یک از انواع سنگ های سیلیسی کریستالی می باشد که دارای ظرافت خاصی است و درخشش رنگ های آن یکی از توصیفات خاص آن به شمار می رود.
اگرچه عقیق ممکن است در سنگ های مختلفی یافت شود اما عقیق معمولا با سنگ های آتشفشانی در ارتباط است و در سنگ های دگرگونی خاصی یافت می شود.

عقیق یکی از کاربردی ترین موادی است که در هنر کنده کاری سنگ های سخت مورد استفاده قرار می گیرد.
بسیاری از سنگ های عقیق در سنگ های آتشفشانی و یا گدازه های باستانی یافت می شوند. در حفره های تولید شده توسط مواد مذاب فرار، مقداری از ماده سیلیسی در لایه های منظم روی هم انباشته می شوند و به این ترتیب عقیق توسط گدازه های آتشفشانی تشکیل می شود.

اطلاعات تماس

  • قم - قم
  • قم
  • 09197482030