sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

واردات انواع تسمه صنعتی

تاریخ درج آگهی: 1401/09/03

توضیحات آگهی

واردات انواع تسمه صنعتی

۰۳۱۳۲۶۵۵۰۴۵


معرفی نمایندگی Fenner
ما با شناسایی و حل مشکلات کاربر نهایی از طریق تعالی در روابط تجاری و نوآوری فنی، نتایج را به دست می آوریم.
Fenner Drives بهعنوان خط تولید Fenner Precision Polymers، یک شرکت گروه میشلین، توسط 100 سال تخصص تولید، فنی و تجاری در صنعت ما پشتیبانی میشود. خطوط تولید شرکت فنر از مشتریان در صنایع مختلف از جمله چاپ سه بعدی، انتقال اسناد، حمل و نقل، معدن، کشاورزی، هوافضا، کنترل آب و هوا، جابجایی مواد، پردازش مواد غذایی و تولید پشتیبانی می کند. درباره Fenner Precision Polymers و شرکت های تابعه آن بیشتر بدانید.
معرفی محصولات برند Fenner
Fenner تسمه پیوندی Fenner Drives که از الاستومرهای سفارشی پلی یورتان تقویت شده با چندین لایه پارچه پلی استر ساخته شده است، جایگزین های حل مشکل را برای تسمه های لاستیکی پیچیده شده بی پایان معمولی با مقاطع عرضی کلاسیک، گوه ای و گرد ارائه می دهد.
ما POWERTWIST را در پروفیل های بخش کلاسیک (قرمز) و متریک گوه (آبی) ارائه می دهیم. ما همچنین تسمهبندی سبک T-Link را با NuTLink برای درایوهای بخش کلاسیک و SuperTLink برای برنامههایی با استفاده از تسمههای درجه بندی گوهای متریک ارائه میکنیم. کمربند POWERTWIST Ground Round ما یک ارتقای ایده آل برای سیستم هایی است که از کمربندهای چرمی گرد سنتی، لاستیکی یا پلی اورتان استفاده می کنند.
تسمه پیوندی با کارایی بالا ما به طور منحصر به فردی طراحی شده است و از مواد کامپوزیتی سفارشی استفاده می کند که تعدادی از مزایای صرفه جویی در زمان و هزینه را برای مهندسان تعمیر و نگهداری و طراحان تجهیزات فراهم می کند.
تناسب تداخل مکانیکی با توزیع فشار یکنواخت مشابه آنچه که از طریق انقباض یا تناسب پرس حاصل می شود.
یک اتصال شفت به توپی بدون پسرفت واقعی بدون هیچ یک از ایرادات عملیاتی کلیدها یا اسپلاین ها.
قابلیت نصب بر روی محورهای ساده، که برای جبران عوامل بریدگی نیازی به بزرگی بیش از حد ندارد. این امکان استفاده از شفت ها و یاتاقان های کوچکتر را برای طراحی های مقرون به صرفه تر فراهم می کند.
بوش بدون کلید 190 میلی متری سری B-LOC B106 با استفاده از یک تداخل مکانیکی، اتصال شفت به توپی با ظرفیت بالا و بدون عکس العمل را برای شفت هایی با قطر 190 میلی متر فراهم می کند و حداکثر تا 48110 نیوتن متر گشتاور را منتقل می کند.
بهترین مناسب برای: کاربردهایی که در آن عدم حرکت محوری قطعه نصب شده نسبت به شفت در حین سفت کردن، حیاتی است و نصب تو رفتگی مهم نیست (نصب قطعات در مقابل فلنج بوشینگ).
تامین کننده Fenner در ایران
شرکت Fenner در ایران یک تامین کننده دارد.شرکت آروین اطلس تامین کننده این برند است که قادر است در کمترین زمان درخواست های مشتریان را پشتیبانی کند.برای خرید Fenner به مراکز فروش Fenner مراجعه کنید.




۰۳۱۳۲۶۵۵۰۴۵

اطلاعات تماس

  • اصفهان - اصفهان
  • اصفهان
  • ۰۳۱۳۲۶۵۵۰۴۵