sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش شن و ماسه / فروش مصالح ساختمانی مرغوب

تاریخ درج آگهی: 1401/12/27

توضیحات آگهی

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ - ۰۲۱۴۶۱۳۶۷۷۴


فروش شن و ماسه و انواع مصالح ساختمانی با قیمت مناسب
شن و ماسه را از درب کارخانه خریداری کنید
بهترین قیمت شن و ماسه را از ما تهیه کنید

فروش شن و ماسه همراه با تحویل در محل بصورت تلفنی و آنلاین انجام میشود. فروش شن و ماسه با تماس با کارشناسان ما گنجی زادهبا قیمت مناسب صورت میگیرد.
ماسه یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد بوده که با آهک مخلوط شده و مخلوط ماسه و آهک ، به عنوان مقاوم کننده پی سازه آجری و کارهای آجری استفاده میشود.
انواع ماسه : ماسه کوهستانی ، ماسه رودخانه ای و ماسه بادی با قیمت مناسب موجود است
جهت در خرید ماسه و دریافت قیمت ماسه با گنجی زاده تماس حاصل فرمایید.
ماسه کوهستانی :
ماسه کوهستانی نوعی ماسه بوده که بیشتر در پای کوه در کناره بستر رودخانه یافت میشود. ماسه کوهستانی ماسه بیشتر گوشه تیز داشته و به همین علت با مصالح ساختمانی مانند : آهک و سیمان پیوندی مستحکم برقرار می کند.
ماسه رودخانه ای :
ماسه رودخانه ای به نوعی از ماسه گفته میشود که بر اثر حرکت زیاد تحت سایش فراوان واقع شده است. در حاصل این سایشها این بوده که سطح این ماسه به نسبت صاف و کروی شکل گردیده و پیوند خوبی با شیره آهک و سیمان ندارد. به همین علت در هنگام ساخت ملات با این نوع ماسه، تلاش میگردد که آن را با ماسه شکسته مخلوط کنند.
قیمت ماسه :
ضمن ارادت خدمت شما مشتریان گرامی لز آنجا که قیمت ماسه بصورت به روز می باشد برای دریافت و اطلاع ار قیمت ماسه با کارشناس ما گنجی زاده تماس حاصل نمایید.
خرید ماسه شسته :
ماسه شسته یکی از انواع مصالح ساختمانی است . فرآیند تولید این نوع ماسه بدین صورت است که در ابتدا ماسه طبیعی را پس از خروج از الک ها و شسته شدن توسط دستگاه کلاسیفایر وارد دستگاه رطوبت گیر و خشک کن کرده و آنرا الک میکنند. خرید ماسه شسته با مناسبترین قیمت در سایت ما انجام میپذیرد.
افزون بر آن مقداری مواد ریزدانه با روش پاششی از هیدروسیکلون بر روی مواد و مصالح در حال سرند می ریزند که این عمل باعث می گردد ماسه بصورت نرم درآمده و با مقدار ریزدانه بیشتر تولید شود.

جهت در خرید ماسه و دریافت قیمت ماسه با گنجی زاده تماس حاصل فرمایید.


خرید ماسه خرید شن قیمت شن و ماسه قیمت شن قیمت ماسه فروس شن و ماسه انواع مصالح ساختمانی

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵