sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

چسب صنعتی و ساختمانی ، رزین اپوکسی ، چسب 123 سیلیکون

تاریخ درج آگهی: 1402/03/06

توضیحات آگهی

چسب صنعتی و ساختمانی ، رزین اپوکسی ، چسب 123 سیلیکون

فروش و پخش انواع چسب 123 استارباند و چسب آکواریوم کاسپین ، همچنین پخش چسب سیلیکون سولجر و تولید نوار چسب نواری پهن شیشه ای کارتن 5 سانتی کریستال و نوار چسب برق و فروش عمده چسب چوب شمال و چسب سنگ جلاسنج و چسب صنعتی بل و رزین اپوکسی را از ما بخواهید . چسب کرافت . چسب دوقلو غفاری و چسب مزدا غفاری و همچنین محصولات چسب رازی و چسب بل ، چسب غفاری از جمله محصولات موجود در هایپر چسب می باشد.
هایپر چسب مجموعه ای بزرگ در زمینه پخش انواع چسب های خودرویی ساختمانی و صنعتی می باشد که بیش از یک دهه در زمینه تامین انواع چسب تخصصی و عمومی فعالیت داشته است از جمله چسب های موجود در این مجتمع می توان به چسب های ذیل اشاره نمود
چسب های نواری : تنوع چسب های نواری بسیار گسترده می باشد که از جمله چسب های نواری می توان به چسب نواری پهن شیشه ای چسب دوطرفه چسب کاغذی ، چسب نواری ژله ای چسب برزنتی ، نوار چسب آلومینیوم ، چسب بی اثر، چسب کناف چسب برق چسب تفلون چسب تحریر ، چسب نواری رنگی ، و غیره اشاره کرد که تمامی این چسب های نواری تخصصی و عمومی در هایپر چسب موجود می باشد.
چسب سیلیکون : چسب سیلیکون که با نام چسب آکواریوم نیز شناخته می شود چسبی دارای انعطاف پذیری بالا و چسبندگی خوب است همچنین بطور عمومی برای آببندی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله چسب های سیلیکون می توان به چسب سیلیکون آینه ، شیشه اتوموبیل ، آکواریوم ، پلی اورتان ،سیلیکون پمادی، سیلیکون حرارتی و سییکون شیشه های دوجداره اشاره نمود.
چسب 123 نیز محصول دیگری از چسب های صنعتی می باشد که در سه سایز 100 و 200 و 400 میل موجود می باشد و در کیفیت های مختلفو برندهای متنوع در هایپر چسب موجود است .
چسب 123 میتراپل ،استارباند ، استاربلو موتا فیکس ، فست فیکس ، ترک فیکس ، سان فیکس ، دیبا فیکس ، اکسترا لوک ، ولفیکس ، ترک استار، سنا باند و .... از معدود برندهای مطرح بازار می باشد که در فروشگاه هایپر چسب موجود می باشد
چسب های صنعتی همچون چسب چوب شمال ، چسب سنگ جلاسنج ، چسب لاک تایت ، چسب دوقلو فولاد ، چسب آهن و همه کاره ، چسب آهن ربعی ، چسب پی وی سی و یو پی وی سی ، اسپری فوم ، دوقلو میل پوکس ، چسب پلی اورتان ، اسپری چسب ، حلال چسب 123 ، قطره ای ، حرارتی ، دوقلو معمولی و شفاف ، روان کننده دبلیو دی 40 ، اسپری ضد زنگ ، اسپری رنگ و براق کننده فلزات از جمله چسب های موجود در فروشگاه هایپر چسب می باشد که در برندهای متنع و سایز های مختلف موجود می باشد.

09120497353

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09120497353