sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش انواع پمپ طبقاتی

تاریخ درج آگهی: 1402/08/08

توضیحات آگهی

فروش انواع پمپ طبقاتی

۰۹۱۲۲۰۳۹۹۸۳


الکترو پمپ سانتریفیوژ طبقاتی به پمپ عمودی یا افقی گفته می شود که در آن سیال از طریق پروانه های چندگانه که در طبقات فوقانی هم قرار گرفته اند جابجا می شود را می گویند. این پمپ طبقاتی به صورت پمپ های چند طبقه و چند پروانه یا فشار قوی نیز معرفی می گردند.

الکتروپمپ طبقاتی عمدتا به صورت پمپ طبقاتی عمودی و پمپ طبقاتی افقی تولید و ارایه می گردد که در نوع پمپ طبقاتی افقی که به پمپ طبقاتی ایستاده هم معروف می باشد با توجه به کم حجم بودن و قرار گیری کاملا فشرده در مکان نصب پمپ کاربرد فراوانی نسب به الکتروپمپ طبقاتی افقی دارد ، اما الکتروپمپ طبقاتی افقی در مکان هایی که محدودیت ارتفاع دارند بسیار مورد بهره بردای قرار می گیرد.

کاربرد خرید پمپ طبقاتی در صنعت:

پمپ طبقاتی عمودی و پمپ طبقاتی افقی در اغلب صنایع کاربرد دارد که نیاز به فشار بالا برای عبور و جابجایی سیال مخصوصا آب مورد نیاز می باشد از جمله :
صنایع آب شیرین کن صنعتی
صنایع آب تصفیه کن
تغذیه دیگ بخار
بویلر ها و صنایع مرتبط با سیستم ترمودینامیکی
صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
صنایع تولید اسید و باز
تصفیه خانه ها
آب و فاضلاب
برج های مسکونی


« جهت استعلام قیمت پمپ آب طبقاتی ، سفارش و دریافت شرایط فروش ویژه پمپ طبقاتی لطفا با کارشناسان مجرب فروش شرکت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان به صورت مستقیم تماس حاصل نمایید و یا به وبسایت ما مراجعه فرمایید.»


پمپ طبقاتی پمپ عمودی پمپ طبقاتی افقی قیمت پمپ آب طبقاتی پمپ آب قیمت پمپ خرید پمپ انواع پمپ طبقاتی با کیفیت انواع پمپ طبقاتی فروش انواع پمپ طبقاتی

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۱۲۲۰۳۹۹۸۳