sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

بازرسی فنی و ایمنی لیفتراک

تاریخ درج آگهی: 1402/09/19

توضیحات آگهی

بازرسی فنی و ایمنی لیفتراک

۰۹۱۳۳۲۱۰۳۹۸ - ۰۹۳۸۹۵۵۷۷۸۱


همانطور که می دانید یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در زمینه جابجایی کالاها و قطعات در کارخانجات ، مراکز پخش و توزیع ، شرکت های تولیدی ، انبارها و .... لیفتراک ها می باشند که این ماشین آلات همانند سایر ماشین آلات حمل ونقل و جابجایی ممکن است شرایط مخاطره آمیزی را به وجود آورد.
لذا به منظور جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی و اطمینان از سلامت آن ، باید بطور منظم مورد آزمون و بازرسی قرار گیرد که این امر باید توسط شرکت های بازرسی دارای صلاحیت انجام شود.
در پروسه بازرسی فنی تمام اجزاء و قطعات بطور دقیق بررسی و بازبینی می شوند و در صورت مشاهده هر گونه ایراد و یا نقص به واحد ایمنی یا تعمیرات گزارش می شود و پس از رفع عیب و در صورت نیاز بازدید مجدد ، گواهی سلامت صادر می گردد که گواهی فوق توسط کارشناسان دارای صلاحیت از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی بهداشت کار صادر می شود و قابل ارائه به بازرسان اداره کار و سایر بازرسان و مسولان ایمنی می باشد .
از جمله خدمات این شرکت بازرسی عبارت است از :
بازرسی ایمنی لیفتراک گازی
بازرسی فنی لیفتراک برقی
بازرسی فنی لیفتراک گازوئیلی
بازرسی فنی لیفتراک بنزینی
بازرسی فنی استاکر برقی
بازرسی فنی ویچتراک


بازرسی فنی لیفتراک بازرسی فنی لیفتراک برقی بازرسی فنی لیفتراک بنزینی بازرسی فنی استاکر گواهینامه سلامت لیفتراک تائیدیه لیفتراک بازرسی ایمنی لیفتراک گواهی سلامت لیفتراک

اطلاعات تماس

  • اصفهان - اصفهان
  • اصفهان
  • ۰۹۱۳۳۲۱۰۳۹۸