sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

سنگهای ابسیدین

تاریخ درج آگهی: 1402/10/28
قیمت: 100000

توضیحات آگهی

سنگ ابسیدین

سنگ ابسیدین (Obsidian) یک سنگ شیشه ای آتشفشانی است که به طور طبیعی تشکیل می شود . این سنگ از خنک شدن سریع گدازه فلسیک ناشی می شود و به طور طبیعی سیاه رنگ با بافت و درخشش شیشه ای است. اما چندین رنگ دیگر از این سنگ نیز وجود دارد از جمله رنگین کمان ، دانه برفی ، طلا و ماهون.

تاریخچه سنگ ابسیدین

سنگ ابسیدین با خنک شدن سریع گدازه های آتشفشانی به روشی طبیعی و علمی شکل می گیرد که باعث سخت شدن آن مانند شیشه می شود. این سنگ از ابتدای جهان وجود داشته است و از سال ۱۰۰ قبل از میلاد توسط مایاها در تجارت استفاده می شده است.

سنگ ابسیدین را می توان در سراسر کره زمین ، از سواحل نیلگون و کلبه های ماهیگیری یونان گرفته تا یخ و آتش ایسلند و جنگل های افسانه ای و شهرهای از دست رفته مکزیک یافت. آبسیدین سنگی است که در بسیاری از بازه های تاریخی از آن نام برده شده است . سنگ ابسیدین که مورد علاقه قوم های مایا و آزتک بوده است ، به روش های مختلفی از جواهرات تا کالاهای خانگی و ساخت سلاح های جنگی استفاده می شده است.

اما جذابیت این سنگ فراتر از سودمندی ابزاری آن بوده است. این سنگ مورد علاقه شامیان ، شفا دهندگان و روحانیون عصر حجر بوده است . لبه های تیز این سنگ نمادی از سوراخ شدن تاریکی برای آشکار کردن نور سفید حقیقت بود. سطح صیقلی آن شبیه آینه ای است که با وضوح شفاف به آینده نگاه می کند و ریشه های آتشفشانی آن صحبت از چاه انرژی خام است که در صورت مهار می تواند روح را به لرزه بیندازد.

اطلاعات تماس

  • خراسان شمالی - جاجرم
  • خراسان شمالی شهرستان جاجرم
  • 09375153011