sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

لوله خرطومی طوسی و آبی

تاریخ درج آگهی: 1402/11/28

توضیحات آگهی

لوله خرطومی طوسی و آبی
بورس لوله خرطومی طوسی و آبی از سایز 1 اینچ تا سایز 6 اینچ مخصوص کشاورزی و آبیاری و موتور های صنعتی.بست مخصوص لوله خرطومی هم آچاری و هم هندلی موجود می باشد.ارسال از طریق باربری به شهرستانها امکان پذیر است.

09123000413

کاربرد لوله خرطومی طوسی کشاورزی

در مصارف معدنی صنعتی و جهت مکش آب به وسیله پمپ و انتقال فاضلاب ، انتقال پودر و ذرات، و در صنایع ، امور ساختمانی، کشاورزی، آبیاری و آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربری اصلی لوله خرطومی طوسی در مصارف معدنی صنعتی و کشاورزی جهت انتقال آب به اراضی کشاورزی، باغات و لوله کشی ها و کانال های آب است. اما در مواقعی جهت انتقال مواد نفتی، شیمیایی و گازی هم مورد استفاده قرار می گیرد. مواد شیمیایی و سمی که ممکن است برای این کانال بسیار آسیب رسان به شمار بروند.

اما ساختار این لوله خرطومی به گونه ای طراحی و تولید می شود که در برابر تمامی این عوامل شیمیایی آسیب رسان از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده و دچار هیچ گونه خرابی و آسیب نخواهد شد.

همان طور که گفته شد، سطح خارجی این لوله خرطومی کاملا عاری از هرگونه درز و شکافی است اما این خصوصیت در مورد لایه داخلی آن هم صادق است و همین امر موجب می شود که مواد و خصوصا مایعات به هنگام عبور از داخل لوله خرطومی، از هیچ سوراخی نشتی نکرده و در میانه راه به بیرون از لوله منتقل نشود. به همین علت به هیچ وجه منجر به اتلاف اترژی نشده و در نتیجه مواد با سرعت بالا به مقص منتقل خواهند شد.

از دیگر ویژگی لایه داخلی این لوله خرطومی این مورد است که سطح داخلی عاری از هر گونه پستی بلندی و به اصطلاح دست انداز است. به همین علت مواد به هنگامی که از داخل این لوله خرطومی عبور می نمایند، در میانه راه به هیچ دست انداز و مانعی گیر نکرده و هیچ چیزی سد راه حرکتی آن ها نخواهد شد. در نتیجه به سرعت و بدون هیچ محدودیتی به مسیر خود ادامه داده و در زمانی کوتاه به مقصد خود خواهند رسید.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09123000413