sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش معدن و مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج معدن پلاتین

تاریخ درج آگهی: 1402/12/09

توضیحات آگهی

فروش معدن و مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج معدن پلاتین

فروش مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج پلاتین با قیمت مناسب
فروش دی متیل گلی اکسیم ، فروش کلرید قلع ، فروش تیزاب ، فروش تیزاب سلطانی
پلاتین یکی از عنصرهای شیمیایی و از فلزات است . عدد اتمی این عنصر 78 و نشانه اختصاری آن Pt است. پلاتین از گروه فلزات واسطه به رنگ سفید - خاکستری ، متراکم ، رسانا و شکل‌پذیر است و از فلزات با ارزش گران‌بها محسوب می‌شود .
به طور کلی سنگ معدن کانی‌های پلاتین ذوب شده و در حالت مذاب یا نیمه‌مذاب عملیات جداسازی انجام می‌شود. گاهی اوقات جداسازی گرانشی قبل از روش ذوب به کار می‌رود. این منجر به کنسانتره حاوی 50 درصد فلزات پلاتین می‌شود و باعث می‌شود که ذوب بیشتر آن ضروری نباشد.
که پلاتین و پالادیوم را حل می‌کند و سایر فلزات را به عنوان مواد جامد در مانده شیرابه می‌گذارد.
qua regia ، مخلوطی از اسیدهای نیتریک و هیدروکلریک غلیظ است . این مخلوط به دلیل توانایی‌اش در حل طلا و سایر فلزات نجیب ، توسط کیمیاگران نام “آب سلطنتی” گرفته است. پلاتین از محلول کلرید آمونیوم رسوب می‌کند و نمک خام پلاتین حاصل با فیلتراسیون به دست می‌یابد و سپس برای تجزیه آن به صورت فلزی پودری گرم می‌شود. این فلز در aqua regia مجدداً حل می‌شود و سپس با کلرید آمونیوم مجدداً اصلاح و به فلز خالص تبدیل می‌شود. پالادیوم که با رسوب پلاتین در محلول باقی مانده است، اکنون با افزودن آمونیاک رسوب می‌کند. بعد از اینکه نمک پالادیوم با فیلتراسیون بازیابی شد، آن‌ها مجدداً حل می‌شوند و دوباره تشکیل می‌شوند تا نمکی خالص تشکیل شود و این ماده معمولاً طی واکنش شیمیایی با اسید فرمیک به فرم فلزی تبدیل می‌شود.
شرکت دانش بنیان زیست آزما با فروش عمده انواع مواد مورد نیاز برای انجام انواع روشهای شیمیایی استخراج پلاتین با کیفیت قابل تضمین و قیمت مناسب در خدمت محققین و متخصصین معدن می باشد.
لازم به توضیح است که شرکت زیست آزما با تضمین کیفیت مواد ارسالی و همچنین ارسال رایگان آن به تمام نقاط ایران تمام تلاش خود را در جلب رضایت مشتریان گرامی دارد.

09152417830

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09152417830