sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

گرانول په په -pp- پلی پروپیلن

تاریخ درج آگهی: 1403/02/06

توضیحات آگهی

گرانول په په -pp- پلی پروپیلن

گرانول په په -pp پلی پروپیلن
گرانول سفید گرانول رنگی گرانول تزریقی گرانول بادی گرانول مشکی گرانول ارزان گرانول سنگین بار گرانول کربن دار گرانول تالک دار گرانول پلی اتیلن گرانول عدسی گرانول شیری

09190402713

نکات مهمی که بهتر است درباره گرانول و پلیمر بدانید

برخی ویژگی‌ها و نکات مهم درباره‌ی پلیمر و گرانول که دانستن آن‌ها در انتخاب و خرید و… به شما کمک می‌کند از جمله:

با توجه به کاربرد، میزان ویسکوزیته بودن، نوع پلیمریزاسیون و سایر عوامل؛ همه‌ی مواد پلیمری می‌توانند به گرانول تبدیل شوند.
در برخی موارد با توجه به پیچیده بودن شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگر ممکن است پلیمر به شکل پودر یا محلول و… ساخته شود.
از اهداف اصلی که پلیمر تولید می‌شود تولید یک ماده با خاصیت‌های مطلوب است. رسیدن به این خواص و کنترل کردن آن در حین انجام فرآیند پلیمریزاسیون بستگی به برخی عوامل مانند دما، کاتالیزور، فشار و… دارد.
پلیمرهایی که برای بار اول ذوب و سپس شکل‌دهی می‌شوند نسبت به بازیافتی‌هایی که چندین بار ذوب شده‌اند خواص بهتری دارند.
برخی از پلیمرها با وجود چند بار ذوب شدن و شکل‌دهی اما می‌توانند خاصیت خود را حفظ کنند ولی بعضی از آن‌ها مانند pvc که کاربرد زیادی هم در انواع ورق‌ها، پروفیل در و پنجره، لوازم خانگی، سفره، کابل‌ها و … دارد؛ بعد از بازیافت کردن خاصیت خود را براحتی از دست می‌دهد.
از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین قسمت‌های صنعت پلاستیک قسمت بازیافت پلاستیک‌ها به گرانول قابل مصرف مجدد برای دیگر تولیدکنندگان است؛ زیرا مواد اولیه برای این صنعت لاستیک‌های فرسوده شده در مناطق مختلف کشور است که در ایران بسیار زیاد یافته می‌شود و حتی سالیانه چندین هزار تن به آن مقدار افزوده می‌گردد.
محصولاتی که از این ماشین‌آلات تولید می‌شود مانند پودر لاستیک و گرانول لاستیک، از مواد اولیه بسیاری از صنایع مانند تولید انواع تقویت کننده‌ها، آسفالت، انواع کف‌پوش‌ها، بتن، جایگزین رنگ‌ها و حتی به عنوان سوخت در ماده‌ی اولیه لاستیک سازی، کوره و… است. این مواد کاربرد بسیاری در داخل و خارج کشور دارد.

توجه به این نکات باعث می‌شود شناخت و آگاهی بیشتری از مواد اولیه داشته و انتخاب بهتری داشته باشید.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09190402713