sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خدمات ابزار صنعتی پایا صنعت

تاریخ درج آگهی: 1398/01/09

توضیحات آگهی

تجهیزات و بزار آلات
پایا صنعت در سال 1378 برای اولین بار در ایران فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم­ های راهگاه گرم برای قالب ­های تزریق پلاستیک آغاز کرد.

با توجه به عدم آشنایی اکثر قالب سازان پلاستیک در آن سال­ها و نداشتن اطلاعات کافی ، بنیانگذار شرکت جناب آقای مهندس محمدرضا حسینخانی طی سال­ های اولیه راه اندازی شرکت تلاش و همت خود را در جهت آموزش و انتقال اطلاعات برای طراحی و ساخت قالب پلاستیک با راهگاه گرم به صنعتگران و قالب سازان پلاستیک در ایران آغاز و به صورت مستمر ادامه دادند.

با توجه به تنوع تولید و ارائه خدمات فنی مناسب به صنعت قالب سازی ایران طی سال­ های فعالیت شرکت پایا صنعت ، نبود تکنولوژی ساخت قالب­ های مدرن پلاستیک با راهگاه گرم برطرف گردید و باعث خدمات فنی و صرفه جویی ارزی زیادی در زمینه ساخت و تولید قطعات پلاستیک اعم از صنایع داروئی ، خودروئی ، لوازم خانگی و ... گردید.

شرکت پایا صنعت با اتکا به خداوند منان و همچنین تکمیل و توسعه تجهیزات و آموزش نیروی انسانی متخصص و به پشتوانه تجربه گرانقدر 20 ساله افتخار این را دارد که همچنان پیشتاز و تولید کننده انواع سیستم­های راهگاه گرم شامل انواع بلوک ، نازل و دستگاه کنترل حرارت در خدمت صنعت پلاستیک ایران باشد.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • ابتدای جاده دماوند ، خيابان اتحاد ، خيابان يكم غربي (آباده) ، روبروی بن بست خرم ، پلاک ٨٢ کارخانه:بزرگراه آزادگان ، احمد آباد مستوفی ، بعد از میدان پیامبر، خيابان افرا ، جنب انبار کاله ، کوچه توحید ، پلاک ۴
  • 02156714269 02156714260