sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش -مواد معدنی- صادرات کروم - اصفهان

تاریخ درج آگهی: 1398/09/24

توضیحات آگهی

۰۹۹۰۹۰۸۷۳۹۲

شرکت جهان قیر پارس با امکان صادرات مستقیم مواد معدنی از جمله گیلسونایت و کرومیت به اقصی نقاط جهان آماده همکاری با شرکتهای بین المللی و بازرگانی و مصرف کنندگان این محصولات را دارد.
جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
شرکت جهان قیر پارس

کروم رنگ سفید نقرهای دارد که در سال 1798 میلادی به وسیله واکلین (V.L.Vauquelin) کشف شد. این عنصر به همراه مولیبدن و تنگستن در گروه ششم واسطه جدول تناوبی عناصر قرار دارد.
عنصر کروم بهصورت آزاد در طبیعت یافت نمیشود. مهمترین ماده معدنی حاوی کروم در طبیعت کرومیت به فرمول FeO.Cr2O3 است. از کروم چهار نوع ایزوتوپ طبیعی بهصورت 50Cr، 52Cr، 53Cr، 54Cr وجود دارد. کروم در حالت خالص و در دمای اتاق، عنصری است بالقوه نرم، لکن باید توجه داشت که به دلیل میل ترکیبی شدیدش با اکسیژن، کربن، نیتروژن و غیره تهیه کروم خالص بسیار مشکل است. کرومی که به منظور آبکاری و جلا دادن استفاده میشود، به اشیا درخشندگی و رنگ سفید مایل به آبی میدهد. میزان قدرت بازتاب در جسم آبکاری شده با کروم 77 درصد نقره است. همچنین رسانایی الکتریکی این عنصر 2.22 درصد مس است.
خواص مکانیکی کروم در ارتباط با استحکام و کارپذیری آن، از جمله سختی، استحکام کششی، قدرت چکشخواری، نورد و غیره است. کروم از بابت پذیرش قدرت چکشخواری، نورد و غیره عنصر ضعیفی تلقی میشود، اما زمانی که این عنصر از وجود عناصری مانند اکسیژن، هیدروژن، کربن و نیتروژن خالص شود تا اندازهای نرم شده و میتوان آن را چکشخواری و یا نورد کرد.

اطلاعات تماس

  • اصفهان - اصفهان
  • اصفهان
  • ۰۹۹۰۹۰۸۷۳۹۲