sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش نسوزها-قیمت پشم سنگ گرگان

تاریخ درج آگهی: 1398/09/30

توضیحات آگهی

حسینی: ۰۹۱۲۴۷۴۱۲۷۳

مصالح ساختمانی
تولید پشم سنگ ، پشم سنگ در گلستان-پشم سنگ درساری-پشم سنگ درمازندران-پشم سنگ بابل-پشم سنگ درمحمود اباد


فروش پشم سنگ در گلستان
جهت خرید پشم سنگ و اطلاع از قیمت پشم سنگ با ماهوت آسا گلستان تماس بگیرید .

مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره طراحی تولید و اجرای انواع پوشش های صنعتی و مسکونی در ابعاد و اندازه های مختلف و بنا به سفارشات مشتریان گرامی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد تحت نظارت واحد کنترل کیفیت

ارائه عایق حرارتی ، برودتی و صوتی از جنس پشم سنگ در ایران
پشم سنگ که در زبان انگلیسی rockwool نامیده می شود , جزو خانواده عایق های حرارتی متشکل از الیاف معدنی است. ماده اولیه اصلی برای تولید این عایق ، سنگ بازالت ، از گروه سنگهای آذرین است که بازمانده فعالیتهای آتشفشانی است و در کشور ما به وفور وجود دارد .
بدلیل رگه ای بودن مواد اولیه آن محصول تولیدی آن ممکن است دارای خلوص یکنواخت نباشد . روش تولید پشم سنگ به این صورت است که ابتدا سنگ بازالت در درمای 1500 درجه سانیگراد ذوب می شود و به صورت سیلیکات مذاب در می آید و سپس مذاب بدست آمده تحت روشهای خاصی به الیافی به قطر حدود 6 میکرون تبدیل میشود که مجموعه این الیاف پشم سنگ را تشکیل می دهد .

پشم سنگ را می توان با چگالیهای مختلف ، ابعاد و اندازه های متفاوت و در شکلهای متنوع تولید نمود . دامنه محصولات پشم سنگ از پشم خام که بصورت تزریقی در محفظه های دیواره ای وارد می شود ، تا به شکلهای لوله ای ، تخته ای ، لحافی و پتویی گسترده بوده و محصولات می توانند دارای پوشش خارجی و یا بدون آن عرضه شوند . پشم سنگ آسیبی به پوست نمی رساند و باعث سوزش آن نمی شود , همچنین با تمام مصالحی که در ساختمان و صنایع به کار می روند سازگار است و تماس آن با این مصالح مشکلی به وجود نمی آورد .
این عایق حرارتی و صوتی با تحمل دمای 750+ درجه سانتیگراد و نیز تحمل برودتی آن 30- درجه سانتیگراد است ، پشم سنگ دارای ضریب انتقال حرارتی بسیارکم بوده و قدرت عایقی آن 33 برابر دیوار بتنی و 22 برابر دیوار آجری است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پشم سنگ با ما تماس بگیرید .

تولید پشم سنگ پشم سنگ در گلستان پشم سنگ عایق حرارتی خرید پشم سنگ قیمت پشم سنگ فروش پشم شیشه در گرگان فروش پشم سنگ در گلستان فروش چشم سنگ در گلستان

اطلاعات تماس

  • گلستان - گرگان
  • تهران
  • ۰۹۱۲۴۷۴۱۲۷۳