sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش صنعتی-نمایندگی فروش بوتیل هیدروکسی تولوئن (BHT)

تاریخ درج آگهی: 1398/10/03

توضیحات آگهی

معین: ۰۳۱۹۵۰۲۳۷۱۳ - ۰۹۱۹۵۳۸۰۵۷۲

بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT ماده ای بی بو، بی مزه، کریستال سفید غیر سمی، نامحلول در آب و قلیایی رقیق شده، محلول در بنزین، تولوئن، اتانول، بنزین و روغن خوراکی است.
بوتیلات هیدروکسی تولوئن در درجه اول به عنوان یک افزودنی غذایی آنتیاکسیدان استفاده میشود. در ایالات متحده، بر طبق مطالعات موسسه ملی سرطان از سال 1979 برای استفاده در ایالات متحده تایید شده است. این محصول در اتحادیه اروپا تحت E321 مجاز است.

BHT به عنوان یک ماده نگهدارنده در برخی از غذاها استفاده میشود. با استفاده از این محصول، سبزیجات را حفظ میکند یا مانع خراب شدن آن میشود؛ ممکن است برای کاهش میزان تغییر که بافت، رنگ یا طعم غذا استفاده شود.
بوتیل هیدروکسی تولوئن (BHT) به عنوان یک آنالوگ مصنوعی ویتامین E عمل میکند که عمدتاً به عنوان یک عامل متوقفکنندهای است که از اتوکسید شدن جلوگیری میکند. فرآیندی است که در نتیجه اکسیژنهای اتمی بدون پراکندگی (معمولاً) ترکیبات ارگانیک مورد حمله قرار میگیرند.

BHT این واکنش اتوکاتالیتیک را متوقف میکند و تبدیل رادیکالهای پراکسی به هیدروپراکسید را متوقف میکند. این اثر را با اهدای یک اتم هیدروژن به اثبات میرساند.
آنتیاکسیدان BHT در محصولات آرایشی و بستهبندی محصولات حاوی چربی برای حفظ سطح مواد مغذی، رنگ، عطر و طعم و بو اضافه میشوند. BHT نیز به عنوان یک مکمل غذایی برای استفاده به عنوان آنتیاکسیدان به فروش میرسد.

در صنعت، بوتیل هیدروکسی تولوئن BHT توسط واکنش p-کرزول (4-متیل فنول) با ایزوبوتیلن (2-متیل پروپن) کاتالیز شده با اسید سولفوریک تهیه میشود.

جهت خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.
معین

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۹۱۹۵۳۸۰۵۷۲