sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خدمات بازرگانی-اخذ اقامت گرجستان

تاریخ درج آگهی: 1398/10/07

توضیحات آگهی

اخذ اقامت گرجستان
موسسه حقوقی رایا: ۰۹۱۳۵۰۹۳۹۴۱ - ۰۳۱۳۲۵۰۶۰۳۲ - ۰۹۱۳۳۱۳۳۹۴۱

اقامت گرجستان و یا به عبارت بهتر بگویم، اخذ اقامت موقت و دائم گرجستان و به تبع آن شهروندی و پاسپورت گرجستان، امروزه هدف بسیاری از ایرانیان می باشد.
گرجستان یک کشور کاملاً اروپایی و مدرن بوده و به علاوه مزایایی دارد که اقامت این کشور را برای مخاطبین بسیار جذاب کرده است.
اخذ اقامت گرجستان به شیوه های مختلف قابل وصول می باشد، لیکن قبل از آن عنایت بفرمایید که :

1- تنها موسسات حقوقی مجاز به انجام امور حقوقی منجمله اخذ اقامت و یا ثبت شرکت در کشوری مانند گرجستان هستند.
2-بدون داشتن یک درآمد مکفی دلاری در کشور گرجستان و با توجه به نرخ برابری این روزهای ریال به دلار، شما در این کشور ماندگار نخواهید شد و لذا اخذ اقامت از طریق خرید ملک و خانه و آپارتمان را به تنهایی روش خوبی برای شما نمی دانیم.

همکاران ما در موسسه حقوقی واقع در اصفهان آمادگی قبول وکالت ثبت شرکت در گرجستان و اخذ اقامت در این کشور برای شما می باشند؛ به علاوه در کنار موسسه ما یک تیم حرفه ای مشاور کسب و کار وجود دارد که طرحی مناسب برای در آمد زایی در کشور گرجستان به شما معرفی می کند و آماده است تا کسب و کار شما را در کشور مطبوع اجرایی سازد.

*********************************************************************************************

اخذ اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت
( برای دارندگان کسب و کارهای شخصی و کارآفرینان در گرجستان )

یکی از بهترین شیوه های تقاضا و اخذ اقامت موقت و سپس دائم گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان، کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در این کشور می باشد.

اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک:

یکی از شیوه های اخذ اقامت گرجستان اخذ اقامت موقت گرجستان از طریق خرید ملک می باشد. این نوع اقامت پس از 6 بار تمدید به اقامت دایم گرجستان و پس از آن می تواند به شهروندی گرجستان تبدیل شود.

اخذ اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری :
شیوه دیگر اقامت گرجستان اخذ اقامت دائم گرجستان از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. جهت اطلاع از کم و کیف اخذ و گرفتن اقامت گرجستان به شیوه سرمایه گذاری با موسسه تماس بگیرید.

اخذ اقامت تحصیلی در کشور گرجستان :

اقامت تحصیلی گرجستان شیوه دیگری است که برای اخذ اقامت گرجستان به این طریق شما باید پذیرش تحصیلی در یکی از دانشگاههای گرجستان را داشته باشید.

اخذ اقامت گرجستان از طریق ازدواج :

اگر شما با یک خانم شهروند گرجستان ازدواج نماید و ازدواج شما واقعی بوده و صوری نباشد می توانید تقاضای اقامت گرجستان نمایید و با اقامت شما در کشور گرجستان موافقت می شود.

واژهای انگلیسی در رابطه با اقامت موقت و اقامت دایم گرجستان :

Temporary Residence permit
Permanent Residence permit of Georgia
Register a company in georgia

اطلاعات تماس

  • اصفهان - اصفهان
  • اصفهان
  • ۰۹۱۳۵۰۹۳۹۴۱