sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش معدنی صنعتی ماشین آلات-دیزل خاور نو - اجاره دیزل ژنراتور

تاریخ درج آگهی: 1398/10/21

توضیحات آگهی

شرکت دیزل خاور نو: ۰۹۱۲۲۶۴۴۲۴۷ - ۰۹۱۲۳۳۵۳۰۰۵

اجاره دیزل ژنراتور یکی از اصلی ترین فعالیت های شرکت دیزل خاور نو است. گروه صنعتی دیزل خاور نو با چندین ساله تجربه در تمام امور مربوط به دیزل ژنراتور آمادگی دارد انرژی مصرفی پروژه های صنعتی و ساختمانی را با ارائه ی دیزل ژنراتور های با کیفیت از بهترین برندهای جهانی مانند cummins ،stamford ،maccalte ،volvo تأمین نماید.

دیزل خاور نو با بکارگیری تکنسین های ماهر و متخصص و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا، بهترین خدمات را برای کارفرماهای محترم فراهم آورده است.

دیزل خاور نو هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیزل ژنراتور، کانوپی سایلنت و تجهیزات وابسته آن در ایران می باشد زیرا که توانسته محصولات خود را در سطح کیفی محصولات اروپایی ارائه نماید. این شرکت هم اکنون این توانایی را دارد که دیزل ژنراتور هایی با توان 70 تا 5000 کاوا را به صورت اجاره دیزل در اختیار متقاضیان قرار دهد.

نکته ی مهم: یکی از خدمات مهم خاور نو برای مشتریان گرامی، در مورد قراردادهای اجاره دیزل است. کلیه دیزل ژنراتور های اجاره داده شده از شروع اجاره تا زمان پایان قرارداد اجاره دیزل ژنراتور، تحت پوشش بیمه خواهد بود.
همچنین کلیه خدمات تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور ها در مدت قرارداد اجاره با قیمت های منصفانه به طرف قرارداد ارائه می گردد.

گروه صنعتی دیزل خاور نو با کمال خورسندی آمادگی دارد در صورت درخواست مشتریان محترم در خصوص انتخاب دستگاه و دیزل مناسب، مشاوره رایگان خود را به مشتریان گرامی ارائه کند.

دیزل ژنراتور پرکینز perkins از رنج 11 kva الی 2250 kva بصورت کوپله فابریک اروپایی و هم بصورت دیزل تک، آماده خدمت رسانی به صنایع جمهوری اسلامی ایران و توسعه صنایع زیر بنایی کشور می باشد.

دیزل ژنراتور پرکینز شرکت دیزل خاور نو دارای یک سال یا 1200 ساعت گارانتی و همچنین 12 ماه گارانتی برای ژنراتور می باشد و نیز این شرکت برای دیزل ژنراتور های فوق تا 15 سال خدمات پس از فروش به مشتری ارائه می دهد.

همچنین آموزش اپراتور دستگاه، طراحی فنداسیون، ارسال کتاب آموزشی نیز بخشی از خدمات این شرکت هنگام ارائه دستگاه می باشد.

واحد تجارت موتور دیزل ژنراتور کامینز متشکل از خدمات پس از فروش و موتورهای میان دامنه با کاربری سنگین و با قدرت اسب بخار بالا می باشد. کامینز، یک خط کامل از موتورهای دیزل و مبتنی بر گاز طبیعی بر مبنای استفاده مربوط به بزرگراه و خارج از جاده را تولید و به بازار عرضه می کند.

بازارهای شرکت کامینز دربرگیرنده کامیون سنگین و متوسط، اتوبوس، وسیله های حمل و نقل تفریحی، خودروهای با کاربری سبک و تعدادی از کاربری های صنعتی از جمله تجهیزات ساخت و ساز، معدن کاوی، نیروی دریایی، نفت و گاز، راه آهن و نظامی می باشند.

در رابطه با محصولاتی با کاربری عمومی، مشخص ترین محصول شرکت کامینز می تواند موتور 5.9 لیتری در خط شش سیلندر باشد که در پیکاپ های با کاربری سبکِ داج رام در سال 1989 مورد استفاده قرار گرفت. در سال 2007، یک نوع 6.7 لیتری از شش موتور مستقیم کامینز تبدیل به یک مورد بهینه در پیکاپ ram گردید. در سال 2008، کامینز یک نام قابل دفاع در دسته ای از فعالیت های مربوط با کامیون های کرایسلر دام راج مدل 2001 – 1998، مدل 2500 یا 3500 بوده که مجهز با یک موتور دیزیل 5.9 لیتری isb کامینز شد.

برای اطلاع از قیمت های اجاره دیزل ژنراتور می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و یا با مدیران مجموعه در تماس باشید.
تلفکس:
02155405595
02155405955
09123008288

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09123008288