sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

گروه صنعتی دنا برش

تاریخ درج آگهی: 1398/11/03

توضیحات آگهی

به نام دوست
با تجربه ای بیش از 15 سال راهی پر از فراز و نشیب را طی کرده ایم تا به این زمان رسیده ایم امیدوارم لذت کار زمینه ارتباط نزدیک و صمیمی بین این مجموعه و دست اندرکاران با صنایع مرتبط گردد. و همواره پذیرای راهنمایی شما عزیزان برای تولید محصولی با کیفیت هستیم. و همچنین چشم انتظار حمایت شما مدیران محترم از کالاهای داخلی می باشیم به امید موفقیت روز افزون شما.
مدیران محترم :
آگاهی و شناخت در هر مجموعه تولیدی و خدماتی اولین عامل برای استفاده بهینه و کاهش هزینه های جاری و بهره وری بیشتر از ماشین آلات آن مجموعه می باشد.
به همین منظور گروه صنعتی دنا سعی دارد در حد توان و با ابتکار به توانمندی ها و تجارب خود سهمی اندک در تولید محصولاتی با نوآوری توأم با کیفیت داشته باشد.

دستگاه سیم برش با الماسه دنا برش توس
این دستگاه به منظور برش و استخراج سنگ های ساختمانی در معادن سنگ به کار می رود.
دستگاه دنا برش توس با طراحی فوق العاده ای انجام شده می تواند در بهره برداری از ذخایر عظیم سنگ موجود در کشور به لحاظ توانمندی کاهش هزینه های جاری استخراج را به همراه داشته باشد.

ویژگی های دستگاه سیم برش تولید دنا برش توس
1- ساخت سازه ای مهندسی با استحکام فوق العاده از ورق و فاقد تنش های ناشی از جوشکاری
2- قابلیت نصب الکترو موتور با توانی 37 کیلو وات الی 90 کیلووات بر روی دستگاه
3- سازه ای مقاوم در مقابل حمل و نقل و آسیب های ناشی از جابجایی در معادن سنگ
اتصالات جوشکاری شده در سازه های قدیمی اغلب باعث شکستگی و در هنگام جابجایی آسیب های ناشی از ضربه باعث پیچدگی در بدنه شاستی می شوند
سیم برش های تولیدی دنا برش به صورت نعل یک پارچه از ورق ساخته شده که به لحاظ توان و مقاومت مکانیکی 4 برابر دستگاه های دیگر توانمندتر است. و به هیچ عنوان دچار شکستگی و پیچیدگی در بدنه نمی گردد. و این امر عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد.
4- سیم برش تولیدی دنا برش به لحاظ وزنی طوری طراحی و محاسبه شده که راه اندازی دستگاه برای کشش سیم های بلند یکپارچه 50 متری و 75 متری به سهولت انجام می پذیرد.
باتوجه به اینکه مصرف سیم در معادن گرانیت نقشی تعین کننده از هزینه تولید را دارا می باشد. بلندای سیم بسیار موثر در افزایش عمر سیم و کاهش مصرف سیم می باشد

اطلاعات تماس

  • خراسان رضوی - مشهد
  • مشهد-جاده شاندیز - دیزدر- بعد از سوارکاری آریانا
  • 8085 909 0910 - 3675 100 0915