sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش فرش-فرش 1500 شانه تراکم 4500

تاریخ درج آگهی: 1398/11/15

توضیحات آگهی

واحد انفورماتیک فرش الماس کویر: ۰۳۱۳۵۲۳۰۷۸۴ - ۰۳۱۳۵۲۳۰۸۳۵

فرش الماس کویر ، بزرگترین ارائه کننده انواه فرشهای 1500 شانه با تراکم 4500
برای بافت فرش 1500 شانه باید از ظریف ترین نخ استفاده کرد زیرا تراکم بسیار بالا باعث می شود که گل ها و طرح های فرش در هم پیچیده شود و نقش آن به آسانی قابل دیدن نباشد به خاطر همین موضوع باید از نخ هایی استفاده کنند که سایز ریزی داشته باشند و همچنین ارتفاع نخ خاب آن را ، در قسمت آهار و تکمیل فرش با دستگاه شیرینگ بسیار کوتاه می کنند تا طرح فرش هر چه زیبا تر نشان داده شود .
استفاده از ظریف ترین نمره نخ ( 36 ) از ویژگی های بارز فرش های 1500 شانه میباشد. ظرافت در فرش 1500 شانه باعث به وجود آمدن طرح های بی نظیری می گردد که قابل رقابت با انواع فرشهای دستباف را دارا میباشد .
فرش های 1500 شانه م بسیار زیبا و دلنشین است و استفاده از آن برای منزل زیبایی خاصی به آن مکان می دهد و این فرشها شباهت زیادی به فرش دستبافت داشته و در بعضی از موارد برای مهمانهای شما با فرش دستباف اشتباه خواهند شد
شرکت فرش الماس کویر به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کنندگان فرشهای 1500 شانه امکان فروش اینترنتی انواع فرشهای 1500 شانه را با امکان ارسال مستقیم درب منزل برای کلیه مشتریان عزیز از اقصی نقاط ایران فراهم نموده است .
برای مشاهده کلیه طرحها و رنگهای فرشهای 1500 شانه میتوانید به سایت الماس کویر به آدرس http://www.almasekavir.com مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس

  • اصفهان - اصفهان
  • اصفهان
  • ۰۳۱۳۵۲۳۰۸۳۵