sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش صنعتی-مانیتور اندروید پرشیا در انواع برندها

تاریخ درج آگهی: 1398/11/17

توضیحات آگهی

مانیتور اندروید پرشیا از بروزترین آپشن های پرشیا ارائه شده در بازار می باشد که می توانید با نصب آن به راحتی امکانات بسیار زیادی را در اختیار داشته باشید.
از دیگر نمونه های آپشن پرشیا علاوه بر مانیتور اندروید پرشیا می توان به
کیلس استارت پرشیا
گرمکن صندلی پرشیا
نیز اشاره نمود.
مانیتور اندروید پرشیا از سیستم های صوتی و تصویری بسیار مناسب برای خودرو پرشیا شما می باشد که می تواند با سرعت بسیار بالا و هنگی خدمات لازم را در اختیار شما قرار داده و به شما امکان پخش انواع فایل ها را با انواع فرمت ها دهد.
لازم به ذکر است با نصب مانیتور اندروید پرشیا می توانید به نقشه های آنلاین نیز دسترسی داشته باشید و این را می توان از اصلی ترین و مهم ترین مزایای مانیتور اندروید پرشیا دانست.
مانیتور اندروید پرشیا به صورت فول تاچ لمسی می باشد و رزولوشن بالای این مانیتور به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی دید بسیار عالی از مانیتور داشته باشید.
حافظه این دستگاه 4 گیگابایت است و دارای پردازنده 8 هسته ای نیز می باشد که این خود سبب افزایش سرعت پخش فایل ها و اجرای برنامه ها در این مدل از مانیتور اندروید می شود.
شما دوستان عزیز اگر قصد خرید مانیتور اندروید پرشیا و یا انواع آپشن ها و لوازم جانبی آن را دارید می توانید هر روزه با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن در ارتباط باشید

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران-ستارخان-مابین شادمان و بهبودی-پلاک234-فروشگاه پارس آپشن
  • parsoption@yahoo.com