sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش کاشی سنتی کوثر

تاریخ درج آگهی: 1398/01/08

توضیحات آگهی

خرید و فروش صنعت و موادمعدنی
معرفي شرکت کاشی سنتی کوثر

گروه طراحی و تولیدی کاشی سنتی کوثر سپاهان اصفهان با مدیریت آقای بشیر بهرمند پور ازسال 1375 با توجه به داشتن تجربه و سابقه طولانی در امر شناخت و ساخت رنگ و لعاب پا به عرصه طراحی، تولید ونصب کاشی های سنتی، هفت رنگ ،معقلی ، معرق وگره گذاشته وفعالیت گسترده ای در زمینه تولید کاشی سنتی و نماسازی برای مساجد و حسینیه ها واماکن مذهبی داشته است و همچنین در زمینه طراحی و چاپ عکسبرگردان مورد نیاز کارخانه های تولید چینی ، بلور ، کریستال ، آرکوپال و بخاری سازی و ارائه خدمات مشاوره ای در این زمینه فعالیت نموده است . و در این سالها با بسیاری از تولیدی های پخت سوم همکاری نزدیکی داشته است.

این گروه طی 10سال گذشته اقدام به تولید عکسبرگردانهای دیجیتال برای تولید تصاویرامام و رهبری و شهدا ،اماکن متبرکه ، بنیاد شهید ، سپاه پاسداران وشهرداریها نموده وبیشترین میزان تولید تصاویر شهدا در کل کشور یکی از افتخارات این شرکت میباشد.

این گروه تولیدی در سالهای اخیر مسیر پر فراز رشد و تعالی در اين عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پيشرفت این صنعت ارزشمند در کشور با همراهي مديران و متخصصين کار آزموده پيموده است .

این مجموعه با سابقه ای درخشان در امر تولید کاشی های اماکن مذهبی ، فرهنگی و همچنین مرمت ابنیه های تاریخی وبا توجه به شناخت نیازهای مشتریان و بکار گیری نیروهای اجرایی متخصص و چیره دست که همواره با تلفیقی از شیوه های مهندسی نوین و معماری کهن همراه بوده ، توانسته است علاوه بر داخل کشور پروژه های متعددی را در خارج از کشور در جهت بسط و گسترش این هنر اصیل و زیبای ایرانی- اسلامی اجرا کند .

این مجموعه اکنون ظرفیت تولید……… مربع را دارا میباشد که با توجه ویژه مدیریت این شرکت به امر اشتغال زایی ، در حال تجهیز وراه اندازی خط جدید تولید،توسعه وافزایش ظرفیت تولید خود میباشد .

هم اکنون اين مجموعه شامل دو گارگاه مجزا جهت تولید کاشی وهمچنین کادری متخصص جهت اجرای کاشی درپروژه های مختلف داخلی وخارجی میباشد

بالا بردن کيفيت کارهاي ارائه شده در چهارچوب استانداردهاي حاکم ، امري نيست که به طور اتفاقي حاصل گردیده باشدديدگاه بلندمدت ما در تحقق اهداف موسسه از جمله نگرش راهبردي ما در کار است.

اميد است که از تجربه و تخصصمان براي يافتن بهترين نتيجه بهره گيرید.

اطلاعات تماس

  • اصفهان - اصفهان
  • آدرس کاشی سنتی اصفهان : اصفهان - خیابان باهنر - کوچه شماره 17- پلاک 14
  • 9131882808 9131130251 031-33689296