sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

سنگ شکن - تجهیزات

تاریخ درج آگهی: 1399/04/10

توضیحات آگهی

ایران سنگ شکن
THE FIRST MANUFACTURER OF CRUSHING PLANETS IN THE MIDDLE EAST
اولین تولید کننده ماشین آلات معدنی در ایران
شرکت ایران سنگ شکن از معتبرترین سازندگان ماشین آلات معدنی و کانه آرایی با بیش ازسی و پنچ سال فعالیت در این زمینه و دارا بودن لیسانس شرکت Manz Berger اتریش و claeurop هلند در زمینه محصولات سنگ شکن و ماشین آلات بازیافت و همچنین لیسانس شرکت Master Mag انگلیس در زمینه تولید جداکننده های مغناطیسی آماده ارائه خدمات میباشد.
این شرکت در فعالیتهای خود ضمن انجام طرحهای توسعه در جهت گسترش و تنوع تولیدات خود از جمله ساخت نوار نقاله گردان در پروژه سد طالقان ، ساخت فیدر زنجیری به عرض 5/2 متر و طول 8 متر برای وزارت دفاع و ساخت سنگ شکن فکی به ابعاد دهانه 90*140 سانتیمتر برای اداره کل راه و ترابری استان کرمانشاه توانسته است سهم بسزایی در به ثمر رساندن طرحهای بزرگ عمرانی کشور داشته باشد برخی از تولیدات شرکت عبارتند از:
- انواع فک از دهانه 65*45 الی 120*140
- انواع دستگاه سنگ شکن
- انواع دستگاه سنگ شکن کوبیت
- دستگاه ماسه ساز
- کارخانه اسقالت
- انواع فیدر
- انواع کلاسیفایر
- انواع سرند
- انواع نقاله
- رادمیل
- انواع فیلتر
- بال میل
- سیستم انبار مواد و بازیافت
- کارخانه آسفالت به ظرفیت 60 تن در ساعت الی 400 تن در ساعت.
- خط سنگ شکن به ظرفیت 60 تن در ساعت الی 1000 تن در ساعت.
از جمله طرحهای بین¬المللی که این شرکت افتخار مشارکت در آن را داشته پروژه سد طالقان میباشد که شرکت CWHEC چین به عنوان پیمانکار وزارت نیرو در ایران مسئولیت ساخت آنرا بعهده داشته و طراحی و ساخت و نصب بخش عمده تجهیزات مورد نیاز آن را ، این شرکت تامین نموده است. از دیگرفعالیتهای بین¬المللی ، صادرات محصولات شرکت به کشور عمان می¬باشد. شایان ذکر است این شرکت با اتکاء به کادر فنی مجرب و کارآزموده و تجربیات 25 ساله آمادگی خود را در طراحی ساخت و نصب و راه اندازی خطوط کامل سنگ شکن و ضمائم مورد نیاز از جمله تابلوهای تخصصی برق اعلام می¬دارد. بدیهی است این شرکت با توجه به توان و ظرفیت بالای خود قادر است کلیه تجهیزات سنگ شکن مورد نیاز سازمانها را با قیمت و کیفیت رقابتی و در اسرع وقت طراحی ، ساخته ، تحویل و نصب نموده و کلیه عملیات و دستگاههای خود را گارانتی کامل نماید.
از تمامی سازمانها و کارشناسان دعوت میگردد تا ضمن بازدید از کارخانه ، از نزدیک با چگونگی فرآیند طراحی ، تولید ، نصب و راه اندازی آشنا شده تا در اتخاذ تصمیم جهت انتخاب و خرید ماشین آلات بتوانیم بصورت جدی مشارکت نمائیم
آدرس کارخانه :
1- سه راه ادران - خیابان قرمز - شماره 27
2-اتوبان کرج - نظر آباد - شهرک صنعتی سپهر
دفتر مرکزی تهران :
تلفن : 22869404 -021
22861646
22866286

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 02122866286