sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

صادرات رب گوجه فرنگی به عراق و افغانستان

تاریخ درج آگهی: 1399/04/19

توضیحات آگهی

طلوع دشت مرغاب: ۰۹۳۳۳۳۳۱۰۱۱ - ۰۹۱۷۷۰۴۹۵۴۹

صادرات عمده رب گوجه فرنگی فاردانی ، خیارشور و انواع ترشیجات با کیفیت عالی به کشورهای همسایه خصوصا عراق امکان پذیر شده است.

شرکت فرآوردههای غذایی طلوع دشت مرغاب فعالیت خود را از سال 1390 در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع در مسیر اصلی اتوبان شیراز،اصفهان، کیلومتر 125 آغاز کرده است. همچنین، دارای نماد اعتماد از سازمان غذا و دارو استان فارس و گواهینامه بینالمللی ایزو9001 است .

شرکت طلوع دشت مرغاب بابرندهای آرین ، فاردنی، طلوع وخمسه نجوم محصولات خودرادربازارهای داخلی وصادرات عرضه مینماید. رب گوجه فرنگی فاردانی با کیفیت ممتاز در خاورمیانه انجام می شود.

همچنین، ترشیجات آرین دشت مرغاب با کیفیت بالا و طعم و مزه ی بسیار خوب تولید شده که ترشی مخلوط صادراتی آرین ترکیبی از بهترین گیاهان خوراکی دستچین شده و با بالاترین استانداردهای جهانی محصولی لذیذ برای طرفداران و علاقمندان ترشیجات.

صادرات گسترده این محصول دلیلی بر کیفیت بالای آن است. آرین دشت مرغاب زینت بخش سفره شماست.

خیارشور صادراتی آرین دشت مرغاب محصولی لذیذ است که توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته و از بهترین خیارهای قلمی ایران تهیه شده است.

همچنین، رب گوجه فرنگی آرین دشت مرغاب به عنوان یک محصول بی رقیب بخش عمده ای از بازار رب کنسرو شده در کشور عراق را بخود اختصاص داده است چرا که این محصول از نظر کیفی بالاترین سطح استاندارد را داراست و باب طبع مشتریان نهایی خود می باشد.

محصولات شرکت طلوع دشت مرغاب به شرح ذیل می باشد:

رب گوجه فرنگی،خیارشور،ترشی مخلوط،ترشی سیرمروارید،ترشی سیرکاراملی،کنسرولوبیاچیتی ،کنسروبادمجان ،لیته بندری،ترشی لیته سبز،انواع سس تکنفره،کنسروزیتون شور،ترشی فلفل.


نازل ترین قیمت در پخش (به صورت مویرگی یا عمده)

تضمین در کیفیت محصول(نارضایتی مشتری=عودت محصول)

جهت خرید و فروش صنایع غذایی آرین دشت مرغاب میتوانید تماس حاصل نمایید.

صادرات رب گوجه رب گوجه فرنگی آرین صادرات رب گوجه فرنگی خرید و فروش صنایع غذایی آرین

اطلاعات تماس

  • فارس - شیراز
  • شیراز
  • ۰۹۱۷۷۰۴۹۵۴۹