sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروشنده پودر زرنیخ - زرنیخ طلایی- زرنیخ زرد -نوره زرنیخ

تاریخ درج آگهی: 1399/04/28

توضیحات آگهی

زرنیخ یا اورپیمان (Orpiment) با فرمول شیمیایی As2S3، سولفید آرسنیک، با ساختار بلوری تک‌شیب، این کانی در ۳۰۰ تا ۳۲۵ درجه سانتی‌گراد ذوب می‌شود. این کانی جزو کانی‌های سمی طبقه‌بندی می‌شود. با آب و هیدروکلریک اسید تمیز می‌شود و در هوا اکسیده می‌گردد. از کانی‌های مشابه آن گوگرد و گرینوکیت را می‌توان نام برد که به وسیلهٔ رخ کامل، جلا، وضعیت رشته‌ای و ورقه‌ای و چگالی بالاتر از گوگرد قابل تفکیک است.

✅ این ماده پودر سفید رنگی است که از ترکیب آهک و زرنیخ تشکیل شده‌ است.
#نوره‌طبیعی دارای ماده ای به نام #آرسنیک در ترکیب خود می باشد. ماده آرسنیک موجود در نوره طبیعی باعث جلوگیری از #سرطان‌خون و سایر سرطان ها می شود.
👈 همین ماده آرسنیک موجود در نوره طبیعی و سنتی است که بوی تندی به آن داده است.
ممکن است این بو برای بعضی از افراد خوشایند نباشد😷 ولی توجه داشته باشید که شما با استفاده از نوره های طبیعی :
⇦•هم موهای زائد بدن خود را از بین می برید ⇦•و هم به دلیل وجود آرسنیک ، خود را شیمی درمانی طبیعی در برابر بیماری سرطان می نمایید!

#فواید‌دیگرنوره
✅ نوره طبیعی علاوه بر زدودن موهای زائد و پیشگیری از بیماری مهلک سرطان ، فواید فراوان دیگری هم دارد که به عنوان مثال می توان به اثر #سفید‌کنندگی پوست اشاره کرد. تیغ ها و ژیلت ها پس از استفاده ، موجب تیره شدن پوست ناحیه استفاده شده می شوند اما نوره طبیعی نه تنها پوست ناحیه مورد استفاده را تیره نمی کند بلکه سفید تر هم می کند! به عبارت بهتر می توان گفت که نوره یک ماده معجزه گر طبیعی است.✨
ممکن است بوی نوره 😷 برای بعضی افراد خوشایند نباشد. جهت #خوشبوکردن نوره می توان از عصاره های طبیعی مثل #عصاره‌بابونه در ترکیب خمیر نوره استفاده نمود.

👈 کسانی که #تندخو و بد اخلاق هستند #کف‌پاهایشان را نوره طبیعی زرنیخ دار بمالند و 5 دقیقه بعد بشویند. پا محل تجمع سوداست، و هم اندام انتهایی است و هم جاذبه زمین مدام خون و مواد زائد بویژه بخش سنگین آن یعنی سودا را به سمت خودش می کشد.


واتساپ 09197482030

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09197482030